Let op: A4 en A10 bij Amsterdam zijn vrijdag dicht (Freeride Film Festival)

Let op: A4 en A10 bij Amsterdam zijn vrijdag dicht (Freeride Film Festival)

Wanneer je vrijdag met de auto naar het Freeride Film Festival wilt komen, houd dan rekening met verkeershinder, want een deel van de A4 en de A10 zijn afgesloten. Even dus checken hoe het ervoor staat voordat je vertrekt!

Tip van de community

Deze tip poste @AvdL op het forum: Parkeren bij de RAI P+R. Als je daar een metro kaartje neemt, kun je dat bij terugkomst scannen voor korting, dan betaal je maar €1 per 24 uur. Metro opstappen voor de RAI, 10 minuten naar Rokin. Vandaar 5min lopen naar de Regulierbreestraat. Wel even checken wanneer de laatste gaat, of de nachtbus dienstregeling gebruiken.

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
SteefAuteur29 oktober 2019 · 20:56

Top die P+R Rai, maar juist om daar te komen via de A10 Zuid gaat volgens mij waarschijnlijk lastig worden…even goed uitzoeken van te voren dus!

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Gevorderd
ArjenproadminAuteur29 oktober 2019 · 20:59

Volgens mij kun je het beste via de A9 en de A2 de A10 op en dan de stad in. Tenminste, als je vanuit Den Haag komt, zoals ik.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
SteefAuteur29 oktober 2019 · 21:01

Lees inderdaad net dat S109 open is en je dus bij RAI kunt komen, via A9 en A2. Neemt niet weg dat het druk kan zijn :)

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Expert
ieismAuteur29 oktober 2019 · 23:50

Ik rij dagelijks de a9 en a10 zuid, Rai kan je echt 100% wel vergeten. De hele zuidas gaat proberen binnendoor of over de a9 te gaan.

Herhaling, ga niet proberen de a9 te rijden ergens rond de spits.

Ik zou persoonlijk gewoon met de trein gaan als je uit de richting A2 komt. Of anders de p&r Amsterdam noord via de A1 gaat misschien nog wel. Vanaf de A4 de Westrandweg naar p&r noord zou ook wel prima gaan denk ik.

De noord zuid lijn is ook snel naar rokin natuurlijk.

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Beginner
AvdLAuteur30 oktober 2019 · 07:50

Je kunt ook ArenA P+R nemen. Zelfde regeling, via metro 54, uitstappen bij Waterlooplein. Is ook ongeveer 5 min. lopen. Wel wat langer in de metro of trein.

It's all about the turns duuuuuude!
Expert
ieismAuteur30 oktober 2019 · 08:53

Eh dude, de afslag arena ligt toch precies tussen de a9 en a10? Ze kunnen er wel leuk groene pijlen intekenen, maar daar staan iedere dag al file zonder dat de ringweg dicht is…

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Beginner
AvdLAuteur30 oktober 2019 · 10:07

Eh dude, als je uit het zuiden/oosten komt (A1/A2) hoef je heel de A9 en A10 niet te hebben naar de ArenA. En naar Amsterdam toe is er vrij weinig file in de spits. Zelfs op donderdag en vrijdag. Maar je hoeft niks. Je mag van mij ook in de grachtengordel parkeren…

It's all about the turns duuuuuude!
Expert
ieismAuteur30 oktober 2019 · 10:25

Lol, succes dan.

Als de afslag naar de a10 dicht is, en de a9 zoals gebruikelijk in de spits vast staat dan is het vrij naief om te denken dat dit de 3 kilometer daartussen geen file oplevert. Alles wat over de A10 zuid gaat, zal nu proberen de A9 te nemen, en deels ook de A2 en ring oost als dat je bestemming is. Hoe denk je dat dat er in de praktijk uitziet dan?

Je kan wel denken dat je mensen helpt, maar P+R Rai aanraden getuigd ook al niet echt van veel locale kennis. :)

bron: Dit is al 20 jaar mijn woon werk traject.

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
timreuterproAuteur30 oktober 2019 · 14:00

En de trein vanaf Rotterdam heen naar Amsterdam centraal rond 17.00uur en terug in nacht? Rijd die wel gewoon kan niks op NS vinden?

Freshpow
Expert
Freerider JobAuteur30 oktober 2019 · 15:25

Misschien een optie via A2, centrum inrijden naar waterlooplein en daar parkeren in Parking P1 voor € 20 per 24 uur ( wel vooraf online boeken).

Gevorderd
timreuterproAuteur31 oktober 2019 · 17:58

@@thijsb bedankt voor je reactie. Dan gaan we dat lekker doen willen we enig sinds op tijd aankomen na werk. See you! ?

Freshpow
Gevorderd
Guy.Auteur31 oktober 2019 · 20:26

Jongens, ga gewoon lekker skinnen!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!