Gezocht: dames splitboard set ±153cm

• Mariëtte
    Beginner
    Mariëtte op 31 oktober 2019 · 11:02
    Ik ben een superenthousiast splitboarder en ben nu ook toe aan eigen materiaal.

Heeft iemand een dames splitboard ±153cm (met vellen, bindingen en harscheisen) in de aanbieding? Of tips waar ik een goede deal kan vinden?
    Ik heb hele goede ervaringen met Spark bindingen, dus daar gaat mijn voorkeur ook naar uit.

• barttoorn2
    Beginner
    barttoorn2 op 3 december 2019 · 12:03
    ik heb een splitboard met vellen te koop staan, bindingen zet ik eigenlijk 1-op-1 over op nieuwe board, maar als je die heel graag erbij wil, kunnen we het daarover hebben. mijn vriendin reed op deze Dupraz D1 split, 1,65, maar die lengte vertekend wat door neus die sterk omhoog staat. board staat ook op marktplaats (op dit forum) onder mijn naam.
  • Mariëtte
    Beginner
    Mariëtte op 3 december 2019 · 13:43
    Ha Bart,

Ik heb inmiddels al wat gevonden, maar bedankt voor je reactie 😃
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 3 december 2019 · 14:19
    Wat is het geworden en heb je je al opgegeven voor Splitfest? We gaan naar Noorwegen!
    Het zit vol, maar als je je beroept op positieve discriminatie is er misschien nog wel wat te regelen...
  • Mariëtte
    Beginner
    Mariëtte op 3 december 2019 · 15:00
    Het is de salomon pillow talk split van vorig seizoen met K2 voilé setup geworden. Ik kan niet wachten tot ik het mag uitproberen. Splitfest klinkt supertof! Ik heb je een pm gestuurd 😃

bericht aangepast door Mariëtte op 3 dec 2019 15:01 (5% bewerkt)
  • barttoorn2
    Beginner
    barttoorn2 op 4 december 2019 · 21:18
    Njoy!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro