Dames splitboard Rossignol Diva 152 + Spark R&D Arc

• lisakuiper
    lisakuiper op 1 november 2019 · 13:20
    Te koop aangeboden:
    Rossignol Diva Split 152 (2019) inclusief Spark R&D Womens Arc bindingen, Spark R&D Pucks en Rossignol Diva split skins.

Helaas ga ik afscheid nemen van mijn heerlijke splitboard. Slechts een paar dagen op gereden en ziet er dan ook nog goed uit, alleen wat oppervlakkige gebruikssporen.

Specs over het board:
    De Diva Split is het splitboard voor dames die alles willen. Met deze krachtpatser ontdek je nieuwe uithoeken van je skigebied en verken je eenzame bergtoppen. Er zijn geen grenzen met de Rossignol Diva Split.

Riding stijl
    De Diva Split is een spiltboard voor veeleisende riders die alleen het beste van hun board verwachten.

Vorm
    De Diva Split is een directional twin Deze directional shape geeft je wat extra float in de poeder en uitstekende mogelijkheden om switch te rijden. Doordat de binding dichter bij de tail staat, wordt de nose iets langer. De nose en tail zijn even breed, dus je kunt zonder problemen switch landen.

Profiel
    De Diva Split heeft Aptek Elite, dat drie keer een prijs heeft gewonnen. De camber/rocker mix is gemaakt voor de specifieke riding style van de Sushi Rocker in de tip en tail biedt verbeterde wendbaarheid, drijfvermogen, en plezier. Camber tussen de inzetten garandeert stabiliteit en kantengrip.

Flex
    De Diva Split heeft een medium stijve flex (7/10) voor de beste respons en controle.

Constructie
    The Diva Split's L.I.T.E. WOOD CBF2 CORE is gemaakt voor deze specifieke riding style. De kern is gemaakt van duurzaam hout, dat uit verantwoordelijke gemanagede bossen komt.
    Serrated Edges, snowboarding's premium kantgrip technologie maximaliseert de grip op de kanten tussen je voeten voor meer controle en stabiliteit in de meest gnarly condities. Rossignol is het enige merk dat continue kantengrip levert in meerdere versies. De constructie heeft een Sintered 7500 Base.

Op het board zitten Spark R&D Womens Arc bindingen (model 2018, gekocht in 2019).
    Super lichte bindingen die je er binnen no time op kan zetten waardoor je snel omgebouwd bent.
    Spark R&D pucks zitten er ook bij.

Het board komt inclusief Rossignol vellen.

Nieuwprijs van de set:
    - Board €700
    - Bindingen €320
    - Pucks €85
    - Vellen €150

Doe een leuk bod en wie weet surf jij deze winter door de poeder op dit prachtige boardje!

• maggielouhen@pessy
    maggielouhen@pessy op 2 november 2019 · 09:50
    Hallo Lisa,

Ik heb interesse in de complete set!
    Maar ik vind het moeilijk om met een tegenbod tekomen, kan jij mij richting geven.
    Welke prijs heb jezelf in je gedachte?

Ik hoor graag van je.

Sportieve groet,

Maggie (-:
  • lisakuiper
    lisakuiper op 2 november 2019 · 18:35
    Hoi Maggie,

Leuk om te horen! Het is ook echt een prachtige set.
    Ik zat zelf te denken aan zo’n €750,-

Laat me weten of je daar wat in ziet 😃

• lisakuiper
    Beginner
    lisakuiper op 3 november 2019 · 11:58
    De set is gereserveerd!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro