Ode aan 'Zeedrift'

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 5 november 2019 · 16:15
    Het was weer een geweldig FFF afgelopen vrijdag.
    Ik ben blij dat ik de verplaatsing vanuit het verre Geraardsbergen heb gemaakt.
    Heel wat moois zag ik voorbijkomen (ik heb lang niet alles gezien natuurlijk) maar met name één film is me bijgebleven: Zeedrift.
    Ok, er werden geen steile lijnen in gereden en geen front-of backflips gemaakt maar deze film was zo'n mooi tegengewicht voor alle fist-bumps, high fives en 'Droppin's (die ik ondertussen wel gezien heb). Versta me niet verkeerd, ik heb alle respect voor de riders die het extreme opzoeken en dat makkelijk doen lijken maar hel veel films zijn inwisselbaar en het gaat zo vaak enkel nog over 'cool'.

Het was lang geleden dat ik zo veel enthousiasme en puur plezier heb gezien.
    De afdaling op het einde op de zelfgemaakte ski's getuigde van zo veel genot dat je er instant vrolijk van werd en dat voelde je in de ganse zaal die mee vrolijk werd.
    Het is iets wat ik in sommige van de mega-producties mis, het plezier.
    En is dat nu niet de reden waarom we met z'n allen freeriden, omwille van het pure genot dat het ons geeft, no matter hoe steil de lijn is.
    Laat het ons onthouden bij onze volgende afdaling 😉

Ook de boodschap van de film is er eentje om mee te nemen.
    Toegegeven, sommige stukjes talking heads hadden misschien wat korter gekund maar het is zo'n warme film dat je dat snel kan vergeven 😃

Echt bedankt voor deze mooie film en dank aan Arjen om dit te programmeren.
    Hopelijk komt deze ook mee naar de Belgische editie.
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 5 november 2019 · 19:55
    Dit is dan ook een geweldige film.
    https://www.reelhouse.org/xpedition/the-adventures-of-the-dodo/dodo-s-...
    Gaat wel over klimmen maar na het kijken had ik een smile van oor tot oor en de rest van de zaal ook. Was een film op het EOFT.
    Zie dat hij ook op Red Bull TV te zien is.
    bericht aangepast door alexsvw op 5 nov 2019 19:57 (8% bewerkt)
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 6 november 2019 · 11:07
    Dit is dan ook een geweldige film.
    https://www.reelhouse.org/xpedition/the-adventures-of-the-dodo/dodo-s-...
    Gaat wel over klimmen maar na het kijken had ik een smile van oor tot oor en de rest van de zaal ook. Was een film op het EOFT.
    Zie dat hij ook op Red Bull TV te zien is.alexsvw op 5 nov 2019 19:55

Thanks! Inderdaad ook een echte feelgood movie. Die kapitein ziet er een echte zeebonk uit die je echt mee wil op zo'n avontuur 😃
    bericht aangepast door Pistenbulcky op 6 nov 2019 11:08

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro