Cerler en omgeving van de Aneto

• RoelHendriks
    Advanced
    RoelHendriks op 7 november 2019 · 16:09
    Hallo hallo,

In de prille zomer van dit jaar was ik aan het bergbeklimmen in de Pyreneeën. Vooral in de omgeving van Benasque heb ik best wat tijd doorgebracht. Op het moment dat ik in juni daar aanwezig was vertrokken net de laatste tourskiers. Tijdens mijn beklimmingen zag ik het enorme potentieel van dit gebied. Echter.. doet men in deze omgeving iets met lawine lageberichte? Eeeeventueel in het Engels? Zo ja, waar vind ik die? Alvast bedankt voor de moeite. Gr Roel
  • meteomorris
    Expert
  • stef
    Advanced
    stef op 7 november 2019 · 19:07
    Op een regenachtige middag zijn we de Barrabes in Bénasque ingedoken.
    Bijzonder om daar midden in de zomer toerskigidsjes in te kijken, maar ik kreeg gelijk zin om er in het voorjaar heen te gaan 😄 Lijkt me een prima bestemming!
  • RoelHendriks
    Advanced
    RoelHendriks op 9 november 2019 · 18:28
    Ja Barrabes, prima zaakje! Alleen je creditcard niet meenemen 😁. Dank voor de antwoorden, maar even werken aan mijn Spaans dan.
  • Medicine
    Beginner
    Medicine op 9 november 2019 · 22:13
    Aemet geeft vrij mediocre lawinebericht voor zover ik weet. Jammegenoeg is er in aragon geen serieus alternatief. Voor de vallei van Canfranc heb je Alurte. Voor Val d'Aran Lauegi. Voor catalaanse pyrénéen in geheel icgc.

Hit me up als je deze kant op komt, help je wel met de vertaling en beta.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro