Voor Frankrijk heb je de Geoportail website, voor Zwitserland Swisstopo; wie weet waar ik goeie digitale reliëf kaarten vinden voor de Italiaanse Alpen voor het plannen van routes?
Welke regio? Ik had vroeger een aantal dingen, maar niet online. Ik kan het topic ook niet meer vinden..
Edit, ik zie nu dat het totaal niet jouw regio is waarschijnlijk , maar dit heb ik 1:25K digitaal.
En nog een hele map losse bestanden zonder index , zeg maar globaal tussen Zermatt en Monaco. Maar dat gaat wel zoeken worden...
bericht aangepast door ieism op 14 nov 2019 22:09 (23% bewerkt)
Net wat plannen besproken, we denken eraan om na dit wknd naar de regio Grand Paradiso te gaan, wellicht Cogne als basis. Mocht je daar iets van hebben liggen @ieism dan bienvenuto 😃
Oh ja dat heb ik zeker wel ergens. De heli's vliegen nog lang niet dus Valgrisenche of Rhemes-notre-dame is ook mooi nu denk ik. Google maar ff Seconda stella a destra , dat waren echt fijne knusse appartementjes met geweldig uitzicht.
hij staat op Hohe Tauern maar je kunt overal naartoe scrollen, je kunt hem gebruiken voor allerlei activiteiten, ik gebruik hem veelal voor meerdaagse hikes in de zomer.
Top, bedankt @49, @Bobdeboarder en @ieism voor de input! Dit is wat ik zocht
Dat knusse appartementje met geweldig uitzicht klinkt goed, maar we gaan met het campertje 😃
Top, bedankt @49, @Bobdeboarder en @ieism voor de input! Dit is wat ik zocht
Dat knusse appartementje met geweldig uitzicht klinkt goed, maar we gaan met het campertje 😃dejongarno op 15 nov 2019 21:15
In Chanavey, net voor Rhemes-notres-dames, is een camperparking naast het liftje.
Reageer
Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.