digitale reliëf kaart Italië?

• dejongarno
    Advanced
    dejongarno op 14 november 2019 · 20:40
    Voor Frankrijk heb je de Geoportail website, voor Zwitserland Swisstopo; wie weet waar ik goeie digitale reliëf kaarten vinden voor de Italiaanse Alpen voor het plannen van routes?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 14 november 2019 · 21:16
    Welke regio? Ik had vroeger een aantal dingen, maar niet online. Ik kan het topic ook niet meer vinden..

Edit, ik zie nu dat het totaal niet jouw regio is waarschijnlijk , maar dit heb ik 1:25K digitaal.

En nog een hele map losse bestanden zonder index , zeg maar globaal tussen Zermatt en Monaco. Maar dat gaat wel zoeken worden...

bericht aangepast door ieism op 14 nov 2019 22:09 (23% bewerkt)
    splitfest.nl
  • Kendo
    Beginner
    Kendo op 14 november 2019 · 21:29
    De app van KOMPASS heeft Italië er wel in, maar onbetaald versie is niet super gedetailleerd
    “Ein Brett macht Spaß. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spaß”
  • dejongarno
    Advanced
    dejongarno op 14 november 2019 · 22:52
    Net wat plannen besproken, we denken eraan om na dit wknd naar de regio Grand Paradiso te gaan, wellicht Cogne als basis. Mocht je daar iets van hebben liggen @ieism dan bienvenuto 😃
  • ieism
    Tourist
    ieism op 14 november 2019 · 23:14
    Oh ja dat heb ik zeker wel ergens. De heli's vliegen nog lang niet dus Valgrisenche of Rhemes-notre-dame is ook mooi nu denk ik. Google maar ff Seconda stella a destra , dat waren echt fijne knusse appartementjes met geweldig uitzicht.
    splitfest.nl
  • 49
    Advanced
    49 op 14 november 2019 · 23:14 montagna bianca, ti amo
  • ieism
    Tourist
    ieism op 15 november 2019 · 00:18
    Cool die ga ik opslaan. thanks @49

Ik heb je een file gestuurd met wetransfer Arno..check je mail.
    splitfest.nl
  • Bobdeboarder
    Beginner
    Bobdeboarder op 15 november 2019 · 06:33
    https://regio.outdooractive.com/oar-hohe-tauern-kaernten/de/tourenplan...

hij staat op Hohe Tauern maar je kunt overal naartoe scrollen, je kunt hem gebruiken voor allerlei activiteiten, ik gebruik hem veelal voor meerdaagse hikes in de zomer.
    www.boerteun.com
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 15 november 2019 · 08:45
    Nice @49 bedankt voor de link!
  • dejongarno
    Advanced
    dejongarno op 15 november 2019 · 21:15
    Top, bedankt @49, @Bobdeboarder en @ieism voor de input! Dit is wat ik zocht
    Dat knusse appartementje met geweldig uitzicht klinkt goed, maar we gaan met het campertje 😃
  • MichC
    Advanced
    MichC op 17 november 2019 · 01:34
    Dank voor het delen!
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 17 november 2019 · 06:40
    Top, bedankt @49, @Bobdeboarder en @ieism voor de input! Dit is wat ik zocht
    Dat knusse appartementje met geweldig uitzicht klinkt goed, maar we gaan met het campertje 😃dejongarno op 15 nov 2019 21:15

In Chanavey, net voor Rhemes-notres-dames, is een camperparking naast het liftje.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro