[TK] Norrøna Lofoten Pro pants (m) Large

• EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 15 november 2019 · 18:14

Gebruikte, wind- en waterdichte, 3-laags ademende gore-tex broek van een paar seizoenen geleden. Naar mijn inschatting goed/weinig mee om gegaan en heeft nog de nodige seizoenen te gaan tot z’n eerste apk. Kernpunten: Onverwoestbaar, wijd inzetbaar. Je hoeft ‘m tussen November en Mei eigenlijk niet meer uit te doen.

Korte beschrijving: Waterdichte YKK ritsen die vanaf je voet tot aan je heup open te maken zijn. Elastische sneeuwvangers met ‘geen-vlok-in-sok’-garantie. Grote handige zakken aan voor en achterkant en in de breedte traploos-verstelbare heupen. Zit als gegoten en zo gesneden dat je er soepel in danst. Zowel berg op als -af. Geleverd met verstelbare schouderhelpen/bib, met handig bonusvakje. Norrøna jassen kunnen er op vastgeklikt worden of met een extra tussenstukje zelfs helemaal aangeritst om alle vlokken buiten te houden. Kleurcombinatie yellow saffron/fields of gold. Denk van Gogh’s ‘Vaas met twaalf zonnebloemen’. Even tijdloos en stijlvol. Nog meer verstevigingen dan de light-versie. Kort samengevat: Broek der broeken. Nieuwprijs 595,- euro, vraagprijs 300,- euro, of kom met een goed bod.

Te koop in verband met een kleine overschatting van m’n heupen/spillebeentjes. Er was een punt waarop ik moest zeggen: Ik ben een knakworst, dit is toch niet mijn maat. Vragen? Meer plaatjes? Beantwoord en stuur ik graag, dus stuur vooral een pm.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 26 november 2019 · 22:07
    De broek maakt vanaf vandaag iemand anders blij, en daarom mag er een knoop in dit draadje.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro