volgend weekend gurgl/ötztal - gids delen

• Sandervdw
    Beginner
    Sandervdw op 17 november 2019 · 11:02
    Ik krijg toch de kriebels. Volgend weekend vrij/za/zo/ma-ochtend maar eens kijken in Gurgl-gebied. Nog niet eerder geweest, erg vroeg in t seizoen plus bizar veel sneeuwval: dus twee daagjes inkomen en gids pas op zondag. Iemand zin om de gids te delen? Eerste tripje dus wat mij betreft vooral lekker rijden; hoeft allemaal nog niet heel steil/ruig/ambitieus wat mij betreft.
  • nzwarts
    Advanced
    nzwarts op 17 november 2019 · 13:05
    Hier hetzelfde gevoel. Weet alleen niet of de weersomstandigheden volgende week nog wel ok zijn. Laten we contact houden.
  • Sandervdw
    Beginner
    Sandervdw op 17 november 2019 · 16:42
    Prima! Ik heb al een bedje gereserveerd in elk geval....!
  • Luukie25
    Expert
    Luukie25 op 18 november 2019 · 01:40
    Als je nog een lokale gids zoekt, Roland Marschnig! Have fun.
  • Sandervdw
    Beginner
    Sandervdw op 18 november 2019 · 11:59
    dank!
  • Pascalski
    Advanced
    Pascalski op 18 november 2019 · 13:35
    Ik hou deze even in de gaten. Vanaf aanstaande zaterdag ook in t otztal.
    Enjoy life with a smile on your face!!
  • Sandervdw
    Beginner
    Sandervdw op 18 november 2019 · 22:54
    Heel goed. Hou me aanbevolen voor t bakkie. @Luukie25 dank voor de suggestie, helaas al geboekt. Heb gelukkig een andere gevonden!
  • nzwarts
    Advanced
    nzwarts op 20 november 2019 · 12:20
    @Sandervdw: heb je nog concrete plannen voor komend weekend? ötztal lijkt nu minder interessant, maar Piemonte is wel weer erg ver voor een paar dagen. Zwitserland misschien een optie?
  • dimsum
    Advanced
    dimsum op 20 november 2019 · 12:24
    @Sandervdw: heb je nog concrete plannen voor komend weekend? ötztal lijkt nu minder interessant, maar Piemonte is wel weer erg ver voor een paar dagen. Zwitserland misschien een optie?nzwarts op 20 nov 2019 12:20

Sestriere ben je best snel hoor. Ik zit vooral te zoeken naar geopende liften in de sneeuwrijke regio’s 🤔
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 20 november 2019 · 15:16
    Eens, zaterdag een stormachtige zuidföhn in het Otztal: https://wepowder.com/nl/obergurgl#hohe-mut
    May the powder be with you.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro