Gezocht poeder/toerski lengte 177 breedte 95-100mm

• Pietsever
    Pietsever op 17 november 2019 · 21:59
    Poeder tot +- 30cm /toerski gezocht max 300euro

Gr pieter
    bericht aangepast door Pietsever op 17 nov 2019 22:03 (13% bewerkt)
  • bonjourroy3141
    bonjourroy3141 op 17 november 2019 · 22:28
    Hi Pieter,
    Aangezien je opzoek bent naar een ski die ik graag verkoop, nodig ik je uit om mijn berichtje even te checken.
    https://wepowder.com/nl/forum/topic/270532

Bieden kan uiteraard.
    Gr,
    Roy
  • Pietsever
    Pietsever op 17 november 2019 · 22:33
    Beste,

Jouw prijs die correct is ligt teveel boven mijn budget. Ik zoek meer iets max 275 a 300 euro
    Gr pieter
  • Tasmodeus
    Advanced
    Tasmodeus op 18 november 2019 · 23:21
    Hallo Pieter,

Wil je daar vellen bij? En heb je een idee wat voor binding je zoekt (voor welke schoenmaat ook)? Dat helpt wel voor de koop van iets wat je zoekt 😉
    Ik heb nog rossignol sky 7hd 180cm met een marker duke L erop. Maar als je daar vellen bij wilt wordt het wel krap aangezien dat vacuumvellen zijn.
    Be safe out there
  • Pietsever
    Pietsever op 19 november 2019 · 07:34
    Hallo Pieter,

Wil je daar vellen bij? En heb je een idee wat voor binding je zoekt (voor welke schoenmaat ook)? Dat helpt wel voor de koop van iets wat je zoekt 😉
    Ik heb nog rossignol sky 7hd 180cm met een marker duke L erop. Maar als je daar vellen bij wilt wordt het wel krap aangezien dat vacuumvellen zijn.Tasmodeus op 18 nov 2019 23:21

Beste, ski ziet er top uit. Bindingen die er op zitten zijn goed. Misschien later een uitbreiding naar een licht toersetje binding.
    Wat is je prijs met en zonder vellen?
    Waar woon je ook? Ik in kortrijk belgie

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro