Tourskien in de Ardennen

• Teekidiezie
    Beginner
    Teekidiezie op 27 januari 2021 · 20:42
    Vandaag eerst richting Brume (coo), wegens beperkte hellingsgraad en natte sneeuw, voornamelijk sneeuwbal gevecht gehouden en wat strapless boarden in de wei.
    Nadien richting de skipiste van Spa ( route de berzinne) .Vandaar uit een tour gedaan, de bos paden waren redelijk te boarden maar vooral zware natte sneeuw , enkele malen de piste opgelopen maar t beste was eraf. Al bij al een fijne dag want de dochter had een reuze dag en ik ook.
    Een powfinder kan je ook als slee gebruiken, .
  • popski
    Advanced
    popski op 7 april 2021 · 22:40
    Vandaag was weer top in Mont des Brumes.
    Een waardige seizoensafsluiter.

• dejongarno
    Advanced
    dejongarno op 7 april 2021 · 23:16
    Haha, mooi man! Dat was nog de moeite waard ook als je het zo ziet, jullie hebben meer vers gekregen dan wij hier in de Haute Savoie...
  • vasco
    Advanced
    vasco op 10 april 2021 · 14:27
    Dat ziet er lekker uit!
  • Dominique80
    Dominique80 op 26 november 2021 · 16:54
    Zou er dit weekend genoeg gaan vallen om te kunnen skïen/touren in de Ardense velden? Iemand plannen om te gaan?
  • Mars
    Tourist
    Mars op 26 november 2021 · 20:21
    Gaat hem nog niet worden. Er zou in de Hoge Venen tot 10 cm kunnen gaan vallen dit weekend. Daarna volgt wisselvallig en iets warmer weer.

• popski
    Advanced
    popski op 26 november 2021 · 21:04
    Effe afwachten hoeveel er gaat vallen en vanaf welke hoogte. Vanaf 10cm durf ik wel een poging te ondernemen op grashellingen.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 28 november 2021 · 14:31
    Ik heb vanochtend even mijn OAC skietjes van onder het stof gehaald en een paar lijntjes getrokken in de wei achter ons huis (valkbij Baraque de Fraiture). Buiten een kras in mijn belag en een vlek op mijn jas, heb ik weinig gescoord. Ik zou er geen honderden kilometers voor gaan rijden, jongens.
  • Dominique80
    Dominique80 op 28 november 2021 · 15:11
    Ik ben gisteren even in Ovifat gaan zien, lag amper een paar cm sneeuw. Heb dan in de buurt van Hockay langs de weg een leuk stukje gevonden om m'n nieuwe tourski's even te testen. Geen krassen 😃

• Slim
    Beginner
    Slim op 28 november 2021 · 15:21
    Dat is wel echt fanatiek! 😀

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro