Ripstar of Epique naar japan

• atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 20 november 2019 · 17:33
    Ripstar of Epique naar japan. Poedermaatje kan niet mee. Ben dus alleen. Dacht dat hier genoeg ervaringen zijn met de twee reisaanbieders. Wellicht handig om wat info te winnen (liefst zonder een van de twee te bashen). Cheers.
    Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
  • Traasbaas
    Beginner
    Traasbaas op 21 november 2019 · 13:17
    Hi @atlasemiel, zelf wat ervaring met Epique, o.a. Japan. Japan wordt hoe dan ook gaaf! Zelf haak ik meestal ook alleen aan bij een groep. Voor mij maakt de groep/gids de trip. Ik zou ze beide eens opbellen en kijken waar je je het beste bij voelt. Mijn ervaring bij Epique is dat ze het eerlijk zeggen als de groep qua niveau of leeftijd niet aansluit.
  • Bros
    Expert
    Bros op 21 november 2019 · 14:41
    Ik ga zelf met Powderguides naar Honshu, eind januari 2020. Er is nog 1 plek vrij dacht ik. Je vindt meer op hun site. Stuur gerust een PM, of neem contact op met Martijn Schell.
    Bros
  • ieism
    Tourist
    ieism op 21 november 2019 · 15:23 splitfest.nl
  • Pascalski
    Advanced
    Pascalski op 21 november 2019 · 17:45
    Hi,

Kijk ook even naar de plekken die de reis aandoet en het aantal dagen. PG is meen ik 9 dagen en Epique 7 dagen skiën. Ben zelf afgelopen jaar met Mountain Network geweest. 9 dagen em was top. De reis midden januari zit al vol maar die begin januari heeft nog plek: https://mountain-network.nl/alpen-expedities/skireizen/freeride-roadtr...
    Have fun!
    Enjoy life with a smile on your face!!
  • net
    Beginner
    net op 21 november 2019 · 17:47
    Wij, 2 telemarkers hebben Japan via Mountain-network ( Ook Martijn Schell) geboekt. Data 15 febr tm 25 febr 2020. Nog 3 plekken beschikbaar! Reis is nog niet gegarandeerd omdat we nu nog maar met z'n tweetjes zijn. 😞
    bericht aangepast door net op 21 nov 2019 17:57
  • Bros
    Expert
    Bros op 21 november 2019 · 18:35
    Wij, 2 telemarkers hebben Japan via Mountain-network ( Ook Martijn Schell) geboekt. Data 15 febr tm 25 febr 2020. Nog 3 plekken beschikbaar! Reis is nog niet gegarandeerd omdat we nu nog maar met z'n tweetjes zijn. 😞net op 21 nov 2019 17:47

Let op dat de kans op goede condities 2e helft februari al kleiner wordt, voor Honshu is dit in de regel al de minder geschikte periode (te laat).

Begin januari is weer vrij vroeg.. Maar geen winter is hetzelfde..

Verder:
    Jelle Staleman werkt samen met mountain-network.
    Martijn Schell runt powderguides.
    Bros
  • net
    Beginner
    net op 21 november 2019 · 19:02
    Oh ja je hebt gelijk.
    Over de condities, dat is inderdaad altijd afwachten. Voor ons is alleen deze week een optie omdat ik in het onderwijs werk.
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 22 november 2019 · 00:39
    Ja powder guides had ik al gesproken maar is meer een ski trip. Thanx voor de info.
    Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro