Docu PGHM Chamonix

• MennoBoermans
    Tourist
    MennoBoermans op 20 november 2019 · 21:03
    De prachtige en krachtige serie over het PGHM van Chamonix is vertaald in het engels:

Poeder, Kiekjes en Pleisters
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 21 november 2019 · 01:38
    Thanks voor het delen! Heel gaaf!
    One step at a time.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 21 november 2019 · 03:20
    Mooi! Thanks Menno.
    splitfest.nl
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 21 november 2019 · 07:48
    Top. Bedankt Menno!
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 21 november 2019 · 07:48
    Top. Bedankt Menno!
  • Poedertijn
    Advanced
    Poedertijn op 21 november 2019 · 13:22
    Indrukwekkend! Thanks Menno.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • popski
    Advanced
    popski op 21 november 2019 · 14:45
    Heftig... heel herkenbaar, lost heel veel emoties bij mij......
    Vermits ik in 1995 in Chamonix door PGHM helicopter gered ben, na een zware val op Pointe Elisabeth.
    Ik zou het anders waarschijnlijk niet gehaald hebben. Echt ongelofelijk wat die kerels allemaal doen.
  • Slim
    Beginner
    Slim op 22 november 2019 · 14:04
    Wordt het in het Frans ook zo slecht verteld? De video is verder prachtig en de mensen ook, maar die narrator, bah. Alles vreselijk sensationeel vertellen. Dat is echt jammer, het is immers van nature al sensationeel genoeg, daarmee maak je het alleen maar minder indrukwekkend.
    En dan de dingen die hij zegt: in een bepaald geval wisselt hij de hele tijd tussen ‘klimmer’ en ‘skiër’, wat was het nu? Of over ‘lifelines’ praten, alsof het zeilers of zo iets zijn. Klimmers bouwen een ‘anchor’ en gebruiken een ‘belay(rope)’.
  • markindealpen
    Advanced
    markindealpen op 23 november 2019 · 10:00
    Mooie documentaire, dank v t delen, heftige verhalen.
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 29 november 2019 · 22:16
    Net de eerste aflevering gekeken, erg indrukwekkend. Ik heb super veel respect voor het werk dat jullie doen Menno. 💪🏼
  • MennoBoermans
    Tourist
    MennoBoermans op 30 november 2019 · 17:31
    Ik heb super veel respect voor het werk dat jullie doen Menno. 💪🏼Ee1co op 29 nov 2019 22:16
    Dank je wel! Hoewel geen van ons het om de roem doet, is het fijn te horen dat het werk gewaardeerd wordt. Grappige is: sinds ik zelf patient ben geweest na een ski-ongeluk, weet ik hoe hopeloos de situatie soms kan zijn. Alles is relatief, maar voor het slachtoffer is het de zwaarte dag in zijn/haar leven, en het is fijn daar als reddingswerker met kennis en expertise enige verlichting te kunnen bieden.
    Häb sorg!
    bericht aangepast door MennoBoermans op 30 nov 2019 17:31
    Poeder, Kiekjes en Pleisters
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 30 november 2019 · 20:04
    2 jaar geleden Vallee Blanche mogen skiën. Wat een heldenwerk! dank voor het delen.
    One Life, Live it

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro