Start of season 2020 opruiming

• wesselvanderdonk
    Beginner
    wesselvanderdonk op 20 november 2019 路 21:54
    Wegens chronisch overschot aan materiaal moeten er weer wat spulletjes weg. Alles kan worden opgehaald in den haag of anders is verzenden ook geen probleem. Kost je 5 euro extra.

Nieuwe wintersportjas (met sneeuwvanger enzo) van Maloja in de maat Large. Kaartjes zitten er nog aan. Vorig jaar gekocht voor 350 euro maar is uiteindelijk overbodig. Mag weg voor 150. Het is echt een heel mooi afgewerkte kwaliteitsjas met strakke naden en fijne, zachte stof. Ideaal dus als je de nieuwe FutureLight jassen van TNF nog niet wil of kan betalen 馃槂

Nieuwe helm van C茅b茅 . Comfortabele, lichtgewicht helm. Er zit een hoes bij om de helm in op te bergen. Maat Large (62-64cm) Was 120 euro, mag weg voor 55.

Nieuwe goggle van C茅b茅 . Er zit een hoesje bij om de bril in op te bergen. Was 85 euro, mag weg voor 35.

Nieuwe Smith I/OX ChromaPop met twee lenzen. Was 210 euro, mag weg voor 110. Twee stuks beschikbaar; rood en zwart.

Nieuwe Smith Vice ChromaPop met lens voor bewolkte dagen. Was 139 euro, mag weg voor 65.

Nieuwe Head handschoenen, maat Large. Mogen weg voor 20 euro.

bericht aangepast door wesselvanderdonk op 20 nov 2019 22:27 (4% bewerkt)
  • benkloosterboer
    benkloosterboer op 21 november 2019 路 07:39
    pm
  • Ilekso
    Beginner
    Ilekso op 21 november 2019 路 14:30
    pm
    Bones heal and chicks digg scars
  • Kip
    Advanced
    Kip op 21 november 2019 路 20:40
    PM 馃槂
    www.instagram.com/powder_lions
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 21 november 2019 路 21:03
    Wat heb ik toch weinig spullen besef ik me, gewoon van alles 1, met 1 afgetrapte plank extra en een pak met gaten extra 馃槂
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • rutger93
    Tourist
    rutger93 op 21 november 2019 路 22:19
    Pm
  • wesselvanderdonk
    Beginner
    wesselvanderdonk op 11 december 2019 路 10:46
    De jas, helm en IO/X goggles zijn verkocht. De rest is nog beschikbaar.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro