[Gezocht] Persluchtfles voor oude Mammut Snowpulse

• Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 25 november 2019 · 17:39
    Hi!

Ik heb een tijd terug (ik schat 2010/2011) een Mammut Snowpulse Airbagsysteem gekocht, met bijbehorende persluchtfles. Deze fles is vorig jaar uit mijn bagage gehaald toen ik naar huis vloog (eikels.. ik had nog wel van tevoren specifiek gevraagd of hij mee mocht in het vliegtuig).

Ik heb even contact gehad met Bever, en mij werd verteld dat de oudere Snowpulse systemen een verouderde fles gebruiken. Bever heeft ze dus niet meer. Weet iemand hiervan, of heeft iemand tips waar ik zo'n oudere fles zou kunnen vinden? Een nieuwe airbag kopen omdat ik de fles niet meer heb vind ik een beetje zonde...

Alvast heel veel dank!!
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 26 november 2019 · 08:26
    Mammut of de importeur ff bellen/mailen? Inmiddels zitten ze op versie 3 van het systeem geloof ik, dus ik schat de kans dat random winkels in Nederland versie 1 nog op de plank hebben liggen niet heel hoog in.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 26 november 2019 · 09:24
    Je zou Outdoorxl eens kunnen bellen. Ik heb daar 2 Snowpulses ingeruild afgelopen winter. Kan zijn dat ze verkocht zijn, maar anders willen ze wellicht graag van die cilinders af inmiddels.
  • Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 26 november 2019 · 09:42
    Dank voor jullie tips! Heb idd contact gehad met mammut, ze verkochten ze zelf niet meer maar verwezen me wel naar 2 webshops waar ze helaas niet meer te krijgen zijn. Ik probeer outdoorxl, dank!
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 26 november 2019 · 13:26
    Voor (of tot) welke modellen geld dit eigenlijk? Ik heb zelf een Snowpulse Lite 35 en die is volgens mij uit 2013.
    When life gets too complicated.... SKI
  • Wiebe
    Advanced
    Wiebe op 27 november 2019 · 13:41
    Misschien eens kijken of je een Amerikaanse fles kan vinden ergens, de Europese zijn one-use maar de Amerikaanse zijn met drukventiel en hervulbaar. Dan zou je voorgeod van het probleem af zijn. Tenminste als je dezelfde generatie Snowpulse hebt als ik (Prorider 15L).
  • ERES
    Advanced
    ERES op 27 november 2019 · 15:43
    Ik zie dat bijv. Bever ook een persluchtfles heeft.

Maar....

Wat is de compatibiliteit van de cilinders (hervulbaar, aluminium, carbon) met de drie generaties R.A.S. systemen?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro