Mega bulk aankoop met tour skis

• Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 11 januari 2020 · 22:51
    PM gestuurd
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 12 januari 2020 · 14:44
    Gisteren pm gestuurd @Rickvd. Is het idd mogelijk om binnenkort een setje in Utrecht af te halen? Ik hoor het graag. 😃
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 14 januari 2020 · 12:55
    Voor de skin bestellers: de skins zijn vandaag aangekomen in België, maar de trimming tools ontbreken 😞
    Ze gaan deze vandaag op de bus doen, dus het kan zijn dat dit pas begin volgende week bij mij aankomt (komt uit Zwitserland). Ik hou jullie op de hoogte wanneer ze naar het NL distributiecentrum worden geshipt (lees: naar Luuk). De Belgische bestellingen zal ik zelf verschepen
  • ronaldophuis
    Advanced
    ronaldophuis op 14 januari 2020 · 16:47

bericht aangepast door ronaldophuis op 14 jan 2020 16:50 (100% bewerkt)
    SnArty!
  • vasco
    Advanced
    vasco op 15 januari 2020 · 13:19
    Zonder trimming tool kan het ook. Zelf vind ik een stanleymes met een scherp tapijthaakje veel lekkerder werkendan g3 of colltex tooltjes. Na 1 vel en een nieuw mesje en dan heb je rafelvrije randen.
  • svenk
    Advanced
    svenk op 15 januari 2020 · 13:51
    Zonder trimming tool kan het ook. Zelf vind ik een stanleymes met een scherp tapijthaakje veel lekkerder werkendan g3 of colltex tooltjes. Na 1 vel en een nieuw mesje en dan heb je rafelvrije randen.vasco op 15 jan 2020 13:19+1 plak en vezel verstopt bij mij ook altijd 't tooltje
    If in doubt, don't go out!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro