Pieper oefenen (Uden)

• victorvaneerd
    Advanced
    victorvaneerd op 3 december 2019 · 14:51
    Hoi Wepowderaars,

Zaterdag 21 december ga ik met 2 maatjes oefenen met het zoeken van piepers om alles weer op te frissen. Mochten er meer geïnteresseerde in de regio zijn sluit vooral aan. Het is puur samen oefen dus verwar het niet met professionele kennis of instructies. We zijn nu met 3 piepers. Mocht je aansluiten en heb je een pieper neem deze mee.

Wanneer: 21 dec 2019 11:30

Stuur even een reactie wanneer je wilt aanhaken dan kunnen we rekening houden met de organisatie.

Cheers

Victor
  • JurgenB1
    Advanced
    JurgenB1 op 5 december 2019 · 13:36
    Hoi Victor,

Ik heb interesse om mee te doen. Heb nog een extra oude Pieper die ik kan meenemen. Alleen bij een powder alert is er een kleine kans dat ik naar de Alpen ga.
    Groeten, Jurgen
  • victorvaneerd
    Advanced
    victorvaneerd op 6 december 2019 · 11:19
    @JurgenB1 Nice!

Ik heb een groepsapp aangemaakt dat communiceert iets makkelijker voor degene die aanhaken.

https://
    chat.whatsapp.com/
    KELR5vepxZT8oMcpPN4QqA

Zelf even combineren 😃
  • joeri_d
    Beginner
    joeri_d op 6 december 2019 · 13:40
    Hallo!
    Ik zie dit ook wel zitten, ik ben ook nog geen expert hiermee maar oefenen is altijd goed naar mijn mening.
    Doerie
  • joeri_d
    Beginner
    joeri_d op 6 december 2019 · 13:43
    Hallo!
    Ik zie dit ook wel zitten, ik ben ook nog geen expert hiermee maar oefenen is altijd goed naar mijn mening.
    Doerie

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro