FWT 2020 Verbier Extreme

• kanski
    Elite
    kanski op 7 december 2019 · 12:50
    de 2020 Verbier Xtreme trip zit weer in de pijplijn!
    Freeriden tussen de grote namen tijdens de 2020 Verbier Xtreme

Staat een bezoek aan de XTREME VERBIER, DE grote finale van de FREERIDE WORLD TOUR nog op je bucket list?

Voor dit jaar zit ie weer in het vat. De 2020 Verbier XTREME trip!

Waar we gaan verblijven, daar ben ik nog mee bezig. In ieder geval zijn we zowel uit Nendaz of Verbierin een wip als eerste in het freeride gebied of sta je bovenaan de uitdagende afdalingen op de Mt. Gelé (3023m) of Mt. Fort (3330m).

Vanaf Col des Gentianes (2950m) hebben we een schitterend uitzicht op de finale hang van de Bec des Rosses! Natuurlijk gaan we de finale dag naar boven en genieten van dit fantastische spektakel. Deze dag komen we waarschijnlijk maar mondjesmaat aan rijden toe en daarom breng ik deze dag dan ook niet in rekening. Tijdens deze dagen skiën we tussen de helden van het extreemskiën en boarden.

Met ruim 20 volledige winters onder de riem in Valais en Les 4 Vallées, durf ik te zeggen dat ik het gebied door en door ken! Desnoods als de condities een keer niet zo top zijn in les 4 Vallées, wijken we uit en vinden we altijd wel mooie afdalingen in een van de omliggende freeride pareltjes!

Maximum aantal deelnemers 5

WANNEER: De XTREME VERBIER staat gepland 28 maart t/m 5 april 2020!

Sander Kan
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 7 december 2019 · 13:47
    Klinkt als een mooi plan 😉
  • kanski
    Elite
    kanski op 10 december 2019 · 23:01
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 10 december 2019 · 23:31
    Dank voor het delen. Die entrée van Xavier De Le Rue is alleen al hilarisch 😀
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Poedertijn
    Advanced
    Poedertijn op 11 december 2019 · 10:50
    Yes Rancho... heerlijk!
    My drug is white powder. Deep, white powder.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro