Steun jij het wePowder filmproject?

• vasco
    Advanced
    vasco op 11 januari 2020 路 10:25
    Leuk project, mijn steun hebben jullie net gekregen
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 11 januari 2020 路 10:48
    Mooi project! Maar met nog 5 dagen te gaan staat het er niet zo goed voor zie ik hier: https://nl.ulule.com/mepowder/. Helaas is nog geen 30% van het benodigde bedrag binnengehaald. Als iedereen die de nieuwe gids heeft gekocht (ca. 2000 exemplaren?) nou een tientje zou overmaken, dan gaat het er op lijken 馃槈
    NB: ik heb geen persoonlijk belang in/bij deze film anders dan dat ik het een gaaf project vindt en de film wel zou willen zien 馃槂
    pulverdude op 10 jan 2020 20:35

Dank voor je steun @pulverdude
    Met nog maar 5 dagen te gaan moeten we even iedereen mobiliseren 馃槈
    Zou zonde zijn mocht dit project niet kunnen doorgaan na het vele werk en tijd die er al is ingestoken.

Aan alle poederliefhebbers die dankzij wePowder telkens weer freshies scoren: deze film wordt enkel mogelijk met jullie hulp.
    https://ulule.com/mepowder
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 11 januari 2020 路 13:28
    Leuk project, mijn steun hebben jullie net gekregenvasco op 11 jan 2020 10:25

馃槂

Thanks!
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 11 januari 2020 路 15:08
    Bring out the we in wePowder 馃槂

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 12 januari 2020 路 22:01
    Even een update.

Ondertussen zitten we aan 34% van het beoogde doel! Blijven delen dus.
    Voor wie nog twijfelt, er zijn een heleboel mooie rewards te krijgen, gaande van drinkflessen, over limited edition shirts van Powfinder en outerwear van PYUA tot ABS rugzakken en de mogelijkheid om je bedrijfslogo op de opening sequence te zetten.
    Eeuwige dank aan iedereen die z'n steun al uitbracht!

• Richie
    Beginner
    Richie op 12 januari 2020 路 22:56
    Pistenbulcky, steun de juiste richting in hopen dat er nog meer gaan volgen, staat nu op 40% 馃馃徎
    bericht aangepast door Richie op 12 jan 2020 22:57
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 13 januari 2020 路 08:50
    Pistenbulcky, steun de juiste richting in hopen dat er nog meer gaan volgen, staat nu op 40% 馃馃徎Richie op 12 jan 2020 22:56

Thanks @Richie, wat een fantastische steun van jouw kant!!! Betekent heel veel! Maak gerust andere poederliefhebbers warm voor dit project!
    41% ondertussen 馃槈
    馃檹馃徎
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 13 januari 2020 路 21:12
    Reactie van 茅茅n van de funders, dat geeft de moed om alles op alles te zetten:

fuschetto78:
    You have my support, man! Go straight until the end!
    Andrea Fusco (a WEPowderMan)

WE can do this!!

Ondertussen al op 42% en met de steun van Axel Pauport茅, de enige echte King of The Hill!!!

Respect voor deze legend. Als hij ons steunt dan jullie toch ook?
    bericht aangepast door Pistenbulcky op 13 jan 2020 21:13
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 14 januari 2020 路 09:06
    Done
    Tukker(ik)
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 14 januari 2020 路 17:00
    Dank aan de vele recente funders!!! We zitten ondertussen aan 54% 馃槂
  • boarderbob
    boarderbob op 15 januari 2020 路 08:00
    Toch wel jammer dat ge vals speelt door de campagne op te rekken. Gisteren stond deze nog op 3 dagen tot einde, nu weer op 10 dagen. Je had ook kunnen accepteren dat er gewoon niet genoeg animo is. En zoals je zelf zegt "Aan alle poederliefhebbers die dankzij wePowder telkens weer freshies scoren: deze film wordt enkel mogelijk met jullie hulp." . Om de heren te ondersteunen sluit ik wel een pro abonnement af of door laatst de gids te kopen. Dikke plus voor dat je het echt wil proberen, maar accepteren is ook een optie ipv vals spelen en verlengen.
    bericht aangepast door boarderbob op 15 jan 2020 08:02
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 15 januari 2020 路 08:44
    Wat maakt dat nou weer uit? Wie weet wilde hij een langere periode maar kan dat niet via die website. Als je hem toch niet steunt, zeg dan niets...
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 15 januari 2020 路 08:47
    Toch wel jammer dat ge vals speelt door de campagne op te rekken. Gisteren stond deze nog op 3 dagen tot einde, nu weer op 10 dagen. Je had ook kunnen accepteren dat er gewoon niet genoeg animo is. En zoals je zelf zegt "Aan alle poederliefhebbers die dankzij wePowder telkens weer freshies scoren: deze film wordt enkel mogelijk met jullie hulp." . Om de heren te ondersteunen sluit ik wel een pro abonnement af of door laatst de gids te kopen. Dikke plus voor dat je het echt wil proberen, maar accepteren is ook een optie ipv vals spelen en verlengen.boarderbob op 15 jan 2020 08:00

@boarderbob,

ik begrijp je reactie maar laat het me even uitleggen. We kregen verlening van Ulule (de site die de crowdfunding beheert) omdat ze een fout gemaakt hadden doordat de link telkens op de Nederlandse versie terecht kwam, ook bij Engelstaligen, terwijl ze verzekerd hadden dat die mensen de Engelse versie te zien zouden krijgen (IP adres en browserinstellingen...technische blabla).
    Op die manier gingen veel potenti毛le funders (misschien) verloren en boden zij dit als oplossing aan. We zullen zien of dat effectief zo is/was.

Het is zeker niet de bedoeling om vals te spelen 馃槂
    En als we het niet halen zal ik dat zeker accepteren, al is het zonde van alle mensen die er wel in geloven (ondertussen zo'n 116).

Ik vind het mooi dat je @meteomorris en @arjen ondersteunt door pro abonnement en de gids te kopen (doe ik zelf ook), alleen vind ik dat zij ook wel eens in de bloemetjes mogen worden gezet en een film verdienen die dat bekrachtigt en toont waar ze vandaan komen. En om dit met de wereld te delen.

Ik geloof er nog steeds in, hopelijk jullie ook 馃槂

Peace.
    Erik
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 15 januari 2020 路 09:29
    En dit is waarom ik deze film zo graag wil maken, omdat @meteomorris en @arjen me het plezier bezorgen dat jullie ook zo goed kennen.

Zelf sta ik meestal achter de camera dus veel beelden van mij in de sneeuw zijn er niet, deze deel ik graag met jullie.
    Stay positive 馃槈
    bericht aangepast door Pistenbulcky op 15 jan 2020 09:29 (4% bewerkt)
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 15 januari 2020 路 19:31
    Hey, ik vind het oprekken van een crowdfunding deadline geen "valsspelen" Dat vind ik wat zwaar verwoord. Als je alle films zou moeten uitwissen die in eerste instantie niet genoeg geld rondkregen om gefilmd te kunnen worden maar later toch weer wel -om wat voor reden dan ook- dan zou je half hollywood moeten uitwissen (en bollywood erbij. Om van de nederlandse filmscene maar te zwijgen) Hij wil die film heel graag maken, dus wat mij betreft probeert hij het nog een paar maanden. Of een jaar, whatever. Als ik vind dat het te lang duurt en ik mijn geld terugwil, stuur ik m een mail. Ik vertrouw wat dat betreft op het community gevoel van wepowder.

Wat -nu ik eraan denk- dus misschien wel een punt is, is het vertellen op de crowdfunding site: vanaf dan en dan gaat het geld terug betaald worden als we het echt niet halen. Of zoiets. Maar als dan ook nog de software in de weg zit zoals Erik beschrijft. Tja.
    bericht aangepast door Dutchess op 15 jan 2020 19:35 (6% bewerkt)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 16 januari 2020 路 09:29

Wat -nu ik eraan denk- dus misschien wel een punt is, is het vertellen op de crowdfunding site: vanaf dan en dan gaat het geld terug betaald worden als we het echt niet halen. Of zoiets. Maar als dan ook nog de software in de weg zit zoals Erik beschrijft. Tja. Dutchess op 15 jan 2020 19:31

@Dutchess Dank voor de tip, ik zal het er in de tekst, waar het gaat over de rewards, nog eens expliciet bij zetten. Er is een vermelding van Ulule zelf maar dan moet je het pijltje van beveiligde betaling aanklikken en dan krijg je het volgende:

By the way, we zitten ondertussen mooi over de 60% 馃槂

En dank voor je steun, mentaal als voor het project 馃槈
    bericht aangepast door Pistenbulcky op 16 jan 2020 09:31 (9% bewerkt)
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 16 januari 2020 路 09:32
    Ik krijg die bijlage niet kleiner, hoewel het maar een klein screenshot is, mijn excuses.
  • Bodo
    Advanced
    Bodo op 16 januari 2020 路 13:32
    @boarderbob :
    pro abo: 25 euro
    wepowder gids: 40 euro
    dikke faceshots omdat @meteomorris je de juiste kant heeft opgestuurd: PRICELESS!

Ik heb niet veel tijd om vaak naar de alpen te gaan dus als ik ga wil ik graag dat het spot-on is en door @arjen en meteomorris is dat ook altijd zo. Onderweg naar huis gaat er dan ook altijd een dikke 鈥淒ANK鈥 per pb die kant op. Dit initiatief is toch een prachtige kans om die 鈥楧ANK鈥 te zeggen voor alles dat het platform voor je heeft gedaan? Ik begrijp niet dat er nog 鈥榤aar鈥 60% gefund is. Kom op mensen!

Als je het al niet uit dankbaarheid doet, doe het dan uit nieuwsgierigheid! Ik wil dit product wel eens zien!
    @pistenbulcky wellicht dat de typering 鈥渄iepgaande film鈥 (leuke woordspeling) en 鈥減ortret鈥 de mensen weerhoudt te sponsoren? Het wordt toch geen film met lange slomo-shots van Morris-zijn-gezicht-terwijl-hij-langzaam-de-ogen-sluit-met-op-de-achtergrond-neerdwarrelende-sneeuwvlokken, vergezeld door een zwaar-emo-gekleurde voice over? Kan je toezeggen dat er dikke spay鈥檚, stunts en humor in zit? Beter nog, zitten er ook voldoende face-plants, yard sale鈥檚 en tomahawks in? (uiteraard zonder blessures) Er gaat niets boven een goeie klapper! 馃槉 Daar trekken wij Hollanders de poeplap wel voor!

Succes met het project!
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 16 januari 2020 路 15:30
    @bodo

Ja natuurlijk gaan er dikke poedershots inzitten, vette sprays en signature Morris turns. Als het meezit een face-plant al heb ik @meteomorris en @arjen die nog niet vaak zien doen 馃槈
    Zoals beloofd board ik zelf ook nog een keer in een roze tutu de helling af op m'n Powfinder. 馃槂

En je zegt het zelf, jullie Hollanders zorgen sowieso wel voor de kwinkslag!
    Als Belg heb ik het maar vast te leggen en er iets moois van te maken.

• steef78
    Tourist
    steef78 op 19 januari 2020 路 20:35
    Afgelopen vrijdag bij Bever in Rotterdam heb ik het boek Guide - The Alps niet gekocht, omdat ik ervan overtuigd ben dat de crowdfunding gaat slagen en ik door mijn donatie op deze manier het boek in handen krijg. Nu las ik dat het boek inmiddels is uitverkocht. Kan ik het boek alsnog kopen, mocht het doel niet worden behaald?
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 19 januari 2020 路 21:51
    @steef78 daar gaan we zeker voor zorgen 馃槂 en heel erg bedankt voor je steun!
    We zitten inmiddels op 68% met nog 5 dagen te gaan.
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 19 januari 2020 路 22:28
    Afgelopen vrijdag bij Bever in Rotterdam heb ik het boek Guide - The Alps niet gekocht, omdat ik ervan overtuigd ben dat de crowdfunding gaat slagen en ik door mijn donatie op deze manier het boek in handen krijg. Nu las ik dat het boek inmiddels is uitverkocht. Kan ik het boek alsnog kopen, mocht het doel niet worden behaald?steef78 op 19 jan 2020 20:35

Na aanschaf van het boek deze tevens als kado gehad. Ik heb er dus 1 over.
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • steef78
    Tourist
    steef78 op 20 januari 2020 路 10:16
    Fijn om te horen, alvast bedankt.
  • arjendevos
    Beginner
    arjendevos op 20 januari 2020 路 11:49
    Done!
    Vulpes pilum mutat, non mores
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 20 januari 2020 路 12:10
    @boarderbob :
    pro abo: 25 euro
    wepowder gids: 40 euro
    dikke faceshots omdat @meteomorris je de juiste kant heeft opgestuurd: PRICELESS!

Ik heb niet veel tijd om vaak naar de alpen te gaan dus als ik ga wil ik graag dat het spot-on is en door @arjen en meteomorris is dat ook altijd zo. Onderweg naar huis gaat er dan ook altijd een dikke 鈥淒ANK鈥 per pb die kant op. Dit initiatief is toch een prachtige kans om die 鈥楧ANK鈥 te zeggen voor alles dat het platform voor je heeft gedaan? Ik begrijp niet dat er nog 鈥榤aar鈥 60% gefund is. Kom op mensen!

Als je het al niet uit dankbaarheid doet, doe het dan uit nieuwsgierigheid! Ik wil dit product wel eens zien!
    @pistenbulcky wellicht dat de typering 鈥渄iepgaande film鈥 (leuke woordspeling) en 鈥減ortret鈥 de mensen weerhoudt te sponsoren? Het wordt toch geen film met lange slomo-shots van Morris-zijn-gezicht-terwijl-hij-langzaam-de-ogen-sluit-met-op-de-achtergrond-neerdwarrelende-sneeuwvlokken, vergezeld door een zwaar-emo-gekleurde voice over? Kan je toezeggen dat er dikke spay鈥檚, stunts en humor in zit? Beter nog, zitten er ook voldoende face-plants, yard sale鈥檚 en tomahawks in? (uiteraard zonder blessures) Er gaat niets boven een goeie klapper! 馃槉 Daar trekken wij Hollanders de poeplap wel voor!

Succes met het project!Bodo op 16 jan 2020 13:32

Precies dat! Succes nog even!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro