De laatste 100 exemplaren van de wePowder Guide - The Alps!

De laatste 100 exemplaren van de wePowder Guide - The Alps!
wePowder Guide - The Alps
wePowder Guide - The Alps

Ongeveer drie weken geleden begonnen we met het verzenden van de ultieme gids waar we de afgelopen twee jaar aan gewerkt hebben: de wePowder Guide - The Alps. De reacties waren (en zijn) overweldigend. Met zeer veel positieve verhalen van poederrijders. En niet alleen van gelijkgestemden uit Nederland en België, maar ook freeriders uit de rest van Europa, van Litouwen tot Finland en van Roemenië tot Zweden, hebben een exemplaar besteld.

Exotische plaatsen

De meest exotische plaatsen waar de wePowder Guide - The Alps heen is gestuurd zijn Australië, Hawaii en Colombia. Toch mooi hoe poeder rijden de wereld verbindt. Anyway, het is hard gegaan de afgelopen weken en er zijn nog ongeveer 100 exemplaren van de gids beschikbaar. Daarna is de gids uitverkocht. Wil je dus dit seizoen nog genieten van 408 pagina’s pure stoke dan moet je niet te lang meer wachten en een bestelling plaatsen. De gids kost € 45,00 en is geschreven in het Engels.

Lees hier meer over de wePowder Guide - The Alps of plaats hier direct je bestelling!

Thanks voor je support en we zien je hopelijk ergens in de Alpen dit seizoen!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
ArjenproadminAuteur16 januari 2020 · 15:41

Er zijn nog ongeveer 20 boeken, daarna helemaal uitverkocht. Snel bestellen dus (uiterlijk voor vrijdag 17.00 uur) wanneer je 'm snel in huis wilt hebben (daarna zijn Maurice en ik anderhalve week in Canada).

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Beginner
gijsvandenendproAuteur19 januari 2020 · 17:07

Helaas uitverkocht zie ik als ik wil bestellen.

Klopt dit.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!