Hardgoods: G3, Armada, Dakine, Zip ons & Dragon

• Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 19 januari 2020 · 21:55
    Ola,

In navolging van het uitzoeken van de kast nu ook het skihok onder handen genomen. Hoewel voor gear en zeker ski's altijd N+1 geldt (daarom staan de ski's ook bij de fietsen) hieronder toch wat zaken die weg mogen.

Voor alles geldt: ik ben 184cm bij 79KG (al maakt dat voor veel van gear hieronder niet uit) en woon in Utrecht. Opsturen kan, maar kosten voor koper. Ski's stuur ik liever niet op

ABS 18L zip on 25 euro
    Fijne zipon voor een dag freeriden. paar vellen en een puffy kan je er ook nog wel in kwijt.
    Diagonal ski carry.

Dragon DX goggle 25 euro
    nieuwe lens, oude krijg je erbij, maar die heeft een scratchje aan de binnenzijde

Dakine Heli Pro 11L 25 euro
    Relaxt tasje voor dagen dat je inbounds rijdt zonder ABS en je opeens bedenkt hoeveel lichter dat eigenlijk voelt.
    Goggle vak, 3 eenheid, ski carry alles zit erop.

Ortovox Alu sonde 15 euro
    240, zakje erbij, fijn ding gaat alleen weg omdat ik nu een iprobe heb

G3 Synapse 109 300 euro
    met pijn in mn hart, maar ski er te weinig op de laatste tijd + en er staan hier 3 ski's in de 105-115mm range in de schuur.
    Full rocker, full carbon, 190cm 1650 !! gram geloof ik.
    Ski is 1x geboord met inserts, binding kan er dus af.
    In overleg met een G3 ION en G3 (even over PMen)

Armada Bubba 188 90 euro
    Opvolger van de ARV, soort supersized JJ. 132mm onder de voet.
    kunnen nog een rondje mee als vooral als je wat grotere voeten hebt dan ik (BSL300) 2x geboord geweest.
    Ondanks dat ski vooral diepe dagen gezien heeft is er wel eea gevuld in de bases. Maargoed deze latten ga je niet kopen om er een perfecte visgraat in the poetsen.
    Ook hier zitten inserts voor een ION op, combideal mogelijk😉 Met een beetje zoeken heb ik er nog een setje vellen bij.

Dakine Altitude 40L ABS zip on 60 euro
    Fijne tas voor grotere touren of overnighter. Gebruikt voor een paar lyngen trips.

Arcteryx Goretex paclite jasje 100 euro
    Maat M: fijne shell voor touren, maar 360 gram
    wel pitzips, geen sneeuwvanger.
    deze was nog over uit het andere topic, plaats hem liever hier nog even dan een kickje.

bericht aangepast door Vinnie op 19 jan 2020 22:10 (3% bewerkt)
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 20 januari 2020 · 11:37
    Goggle is weg, Sonde gereserveerd met een reserve.
    Rest is er nog.

ik zal nog wat betere fotos maken, daar ben ik denk ik beter in als ik in de sneeuw sta😉
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 23 januari 2020 · 08:08
    Arc jasje, ABS 40l, Goggle & Sonde zijn verkocht.

Kleine prijsverlaging voor de 18l zipon en dakine heli. Die gaan van 25 naar 20.

Ski ook nog beschikbaar.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro