Gezocht: pucks voor Spark R&D Binding en crampons

• Boarderbuis
    Advanced
    Boarderbuis op 24 januari 2020 · 09:23
    Hoi,
    Ik ben nog op zoek naar een pucksysteem voor mijn Spark R&D binding. Dus met de stance/graden instelbaar op de puck met de 2x8 inserts. En mocht je nog crampons over hebben, heel graag.
  • Boarderbuis
    Advanced
    Boarderbuis op 24 januari 2020 · 10:22
    Puckset: check
    Crampons nog wel welkom!
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 24 januari 2020 · 12:07
    Fun fact (wellicht al bekend, maar voor de zekerheid): er zijn van Spark Sabretooth en Ibex crampons en slechts één van de twee past op jouw binding.
  • Boarderbuis
    Advanced
    Boarderbuis op 24 januari 2020 · 12:15
    Jep, dat maakt de kans van slagen voor de 2de hands optie wat kleiner. Heb toch alvast maar nieuw besteld; fingers crossed dat het het juiste type is. Maar dank voor de tip!

• holi4
    Beginner
    holi4 op 24 januari 2020 · 13:27
    ik heb een setje Sabertooth liggen. mag je voor 2 tientjes hebben als ze passen en je de nieuwe kunt/wilt retourneren
  • ellen@dullens.eu
    Advanced
    ellen@dullens.eu op 24 januari 2020 · 15:28
    @holi4 PM gestuurd
    GirlPowder
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 25 januari 2020 · 18:26
    Fun fact (wellicht al bekend, maar voor de zekerheid): er zijn van Spark Sabretooth en Ibex crampons en slechts één van de twee past op jouw binding. willemien_w op 24 jan 2020 12:07

even iwab-ben (sorry @willemien_w), de sabertooth wordt niet meer gemaakt maar er zijn nog wel versies in omloop waar een recall op zat dus check welke versie je hebt:

ibex kan sowieso wel op ouder (afterburner, magneto) maar sabertooth niet op nieuwer, dan kan je riser niet op de hoogste stand.
    daarnaast is er nog de mr chomps (nog wel sporadisch verkrijgbaar) voor de oudste sparks met de losse pinnen
    bericht aangepast door tellie-G op 25 jan 2020 18:30
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • Boarderbuis
    Advanced
    Boarderbuis op 26 januari 2020 · 14:48
    Dank voor jullie hulp. Heb idd de Mr Chomps gescoord en dat werkt.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro