Cortazu jassen

• Caelinn
    Beginner
    Caelinn op 17 februari 2020 · 13:24
    Dag allemaal,

Kent iemand de jassen van het merk Cortazu? Klinkt interessant maar voordat je tot aankoop overgaat is het wel fijn om wat reviews te lezen, zeker van een startup bedrijf.

De jassen hebben een Dermizax®EV membraantechnologie en het klinkt allemaal heel goed. https://nkbv.nl/advertorials/merken/cortazu-kickstarter.html... hier kun je meer info vinden.

Ook de eerste review klinkt goed. https://www.gearlimits.nl/gear-review/review-cortazu-hard-shell-all-se...

Als iemand ervaring heeft met dit merk zou het top zijn om te horen hoe het bevalt!
  • Lard
    Beginner
    Lard op 17 februari 2020 · 14:48
    Ik heb net een setje gekocht (jacket, pants en down). Pasvorm perfect, dermizax vind ik een heel fijn materiaal, vooral door de stretch. In de storm van vorige week even getest, so far so good. Eerste week maart de bergen in en de eerste week april ga ik ermee toeren, dus een finaal oordeel kan ik nog niet geven...
  • petertav
    Advanced
    petertav op 17 februari 2020 · 21:40
    Ik heb er een jas van, reeds meerdere trips mee gedaan, ook touren. Ademt zeer goed, regen/sneeuw blijft buiten, zeer goede pasvorm, handige zakken en features. Voor mij een topper. mss enkel dat vooraan hij iets hoger mocht komen om het aangezicht nog wat verder in weg te steken. Anderzijds zit je niet te ademen in je jas waardoor hij vochtig wordt. Een goede 'buff' in de diepe poeder werkt beter...
    Voor mij dus een zeer goede jas. Vooral, ik heb hem gekocht in één van de eerste opstartrondes, was toen écht scherpe prijs!
  • Caelinn
    Beginner
    Caelinn op 17 februari 2020 · 21:53
    Goed om te horen, dank voor de reacties!
  • Caelinn
    Beginner
    Caelinn op 20 februari 2020 · 09:01
    Ik heb inmiddels een setje gekocht. Zit lekker en ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het in de praktijk bevalt!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro