TE KOOP: Scarpa Freedom RS 27,5

• Jelpel
    Advanced
    Jelpel op 3 maart 2020 · 17:02
    Er gaat weer iets weg wegens over compleet. Deze keer een paar Scarpa Freedom RS tour/freeride schoenen in maat 27,5. Ongeveer 2 jaar oud. De shell is bij MK ietsjes ruimer gemaakt in de breedte aan de voorkant. Verder is het voetbord iets wat geslepen om de druk op de wreef te verminderen. Schoenen nog in prima conditie op een scheurtje in het plastic van de lip van de binnenschoen na. Dit is echter met opzet gedaan om een drukpunt te verminderen. De binnenschoen zelf is nog lekker dik en comfortabel. De originele powerstrap is vervangen door een booster powerstrap. Een ideale schoen om mee te touren maar waar je ook echt flink mee kan afdalen.

Prijs € 175,- ophalen in Utrecht.

bericht aangepast door Jelpel op 3 mrt 2020 17:12 (9% bewerkt)
  • Jelpel
    Advanced
    Jelpel op 3 maart 2020 · 17:14
    Ohja, er zitten ook nog piste zooltjes bij die je in plaats van de vibram zool erop kan schroeven.
  • Kabouter Plofzak
    Advanced
    Kabouter Plofzak op 3 maart 2020 · 21:59
    Zitten de booster straps bewust verkeerd om?
  • Jelpel
    Advanced
    Jelpel op 4 maart 2020 · 13:24
    Volgens mij maakt het niks uit hoe om je strap zit behalve dan dat je een voorkeur kan hebben voor de bandjes aan de binnen of buiten kant.
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 4 maart 2020 · 17:41
    jamaar, hoe moet je dan nog mooi wedelen met je benen netjes naast elkaar?? Nu zit die gesp in de weg.
    Hansi Hinterseer vind het niks. 😋
  • Jelpel
    Advanced
    Jelpel op 4 maart 2020 · 18:24
    Ik had het er altijd erg moeilijk mee maar heb mij erbij neergelegd dat ik Hansi nooit ga evenaren....
  • wouterl
    Advanced
    wouterl op 5 maart 2020 · 09:28
    Hey Jelpel, zijn deze nog beschikbaar?
  • Jelpel
    Advanced
    Jelpel op 5 maart 2020 · 09:48
    Yes

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro