12 uurs race te HoH Saas 21 maart a.s. & de Mentelity Games 2020

• baila010
    Advanced
    baila010 op 9 maart 2020 · 22:51
    Hoi mede wepowder leden,

Er zijn al een aantal oproepen op wepowder voorbij gekomen m.b.t de Mentelity Games en de 12 uurs race te HoH Saas; echter nooit geschoten is altijd mis.
    Zelf zet ik mij al vele jaren belangeloos in voor sporters met een beperking. O.a. door het volledig belangeloos geven van Skilessen in de hal te Zoetermeer.
    Mijn vraag aan jullie:

Ik heb je #hulp nodig !
    Ja, je leest het goed. Ik heb je hulp nodig. Niet met het slijpen van mijn ski’s of een advies m.b.t. het vinden van een mooi gebied om verse lijnen te zetten.
    Nee, Ik heb geld nodig! Absoluut Niet voor mijzelf. Wel voor iets waar ik mij heel erg verbonden mee voel. Een paar minuten vraag ik van je om onderstaande te lezen.
    #kom in actie #mentelity #mentelitygames #knallen #everythingispossible EVERYTHING IS POSSIBLE! & Geen Berg is te Hoog! ⛷💪🏻🎉❄️☀️

Net als jullie mede wepowder leden ben ik dol op de bergen. Vooral als er een dikke laag poedersneeuw ligt. En dan ervan af skiën: de wind langs je gezicht, de soms krakende sneeuw onder je latten, Genieten van de schoonheid van het landschap.
    Het gevoel van ultieme vrijheid.
    Dit gevoel, deze sensatie, zou ik iedereen wel willen laten voelen! En dus….ga ik dat gewoon doen.

Hoe dan?

Ik ga op 21 maart a.s. met mijn 2 teammaatjes van Team: Volles Gas runter! meedoen aan De Hohsaas 12 uurs Skirace.
    Dit evenement is een Fundraiser voor de Mentelity Games. (Die aansluitend plaatsvinden)
    De race start op 21 maart 2020 om 01:00 en duurt tot uur 13:00 uur in de middag.
    Met andere woorden, wij racen het 1e deel in het donker om daarna de zon te zien opkomen, Dit, omringd door allemaal 4.000 meter hoge berg toppen. Wat wens je nog meer! Wij skien in de donkere uren met hoofdlampen en de piste is enigszins verlicht
    50 teams zullen aan de start verschijnen en we zullen starten in een ouderwetse “le mans start” video volgt 😉
    Gedurende de race is er altijd een van ons drieën aan het racen gebaseerd op een rotatie schema. De andere teamleden worden verzorgd, onze ski's gewaxed en we blijven draaien!

Aansluitend aan de 12 uurs race starten de Mentelity Games. De Mentelity Games, is een initiatief van Olympisch snowboardster Bibian Mentel.
    Als begeleider ga ik mij volledig belangeloos inzetten voor de Mentelity Games.
    Dit 4-daagse ski en snowboard event is voor mensen met een lichamelijke beperking. De Games worden gehouden van 24 t/m 27 maart op de pistes van Saas-Grund, Zwitserland.

Bij de Mentelity Games kijken we naar de mogelijkheden van mensen, en niet naar hun beperkingen!
    We brengen daarom ervaren (gehandicapte) & (pro)sporters en gehandicapte wintersporters van alle niveaus bij elkaar, zodat iedereen van elkaar kan leren. Plezier staat daarbij voorop. Tijdens de Mentelity Games laten wij mensen zien waar ze allemaal toe in staat zijn met een lichamelijke uitdaging:

En nu kom jij in beeld! , Ik zou het heel tof vinden als jij in actie komt en mij een steuntje in de rug geeft! Of het nu een klein bedrag is of een groter bedrag: Je bent mijn Held(in)

Druk op deze link; om naar mijn actie pagina te gaan; http://bit.ly/2vQzIdA

Supertof & bedankt!
    Edo - hier op het forum: baila010

Living my dream :-)
  • Niekbeijneveld
    Beginner
    Niekbeijneveld op 9 maart 2020 · 23:19
    Mooi initiatief, heel veel succes en plezier!👍🏼

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro