FFF 2020??

• Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 29 augustus 2020 · 01:05
    Hee all!

Is er al meer bekend over t Freeride Film Festival dit jaar? Gaat dit nog door etc?!
    Skiing is Freedom!
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 29 augustus 2020 · 01:06
    (‘T lijkt erop dat t topic 3x is gepost. (2 mogen er gesloten worden))
    Skiing is Freedom!
  • MTV
    Beginner
    MTV op 30 oktober 2020 · 16:59
    In een normaal jaar zouden we nu of volgende week op weg zijn naar Tuschinski.

Zullen we volgende week vrijdag en masse met een krat bier, WePowder muts op, een fijne film kopen of huren en een lockdown-FFF op de bank vieren? Je moet toch wat🙂
    bericht aangepast door MTV op 30 okt 2020 16:59
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 30 oktober 2020 · 17:17
    @MTV Yep, dan was ik nu een laatste zaalcheck aan het doen. Na maanden de mooiste films te hebben vastgelegd. Ik heb nog naar alternatieve mogelijkheden gekeken, maar kon uiteindelijk niet anders dan tot de conclusie komen dat het een slap aftreksel van het origineel zou worden. Hopelijk kunnen we het volgend jaar dubbel en dwars inhalen.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 30 oktober 2020 · 17:48
    Hier is al een eigen FFF gehouden! Na al die jaren is 'The Eternal Beauty of Snowboarding' nog steeds het beste bevonden.
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 30 oktober 2020 · 20:49
    Wij morgen ook....
    sneeuw!!!!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 30 oktober 2020 · 22:59
    @ThijsB Dat was inderdaad een legendarische film
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 31 oktober 2020 · 17:37
    Leuk idee om het in afgeslankte vorm thuis te doen. Moet eens kijken of ik vandaag/volgende week zaterdag een ski-filmavond verkocht krijg 😃
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • lepper
    Beginner
    lepper op 31 oktober 2020 · 20:39
    Ik ga vanavond lekker met @schoenend00s kroelen en een video in de gleuf doen
    Forum Dreamboat or Lib Tech Travis Rice Pro
  • MTV
    Beginner
    MTV op 8 november 2020 · 12:05
    Deze lijkt me heel leuk. Goede tijden komen er weer aan!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro