Ervaringen Blizzard Rustler 9

• TomasW
    TomasW op 10 september 2020 · 19:48
    Beste leden,

Ik (180cm 75kg) ben van plan om de Rustler 9 lengte 180 aan te schaffen. Wat is zo online kan vinden is dat het 50% piste 50% off piste skies zijn. Daarom is mijn oog ook op dit model gevallen. Ik hou van piste skien met de fam maar als ik met de jongens oppad ga wil ik graag de poeder in duiken, zowel tussen de pistes als er een flink eind naast.

Heeft iemand ervaring met dit merk en model? Wat zijn de voors en tegens?

Hoor het graag.

Thanks
  • Ilekso
    Beginner
    Ilekso op 12 september 2020 · 18:42
    Hey TomasW,

Ik heb geen ervaring met de 9, maar de rustler 11 (1m94) heb ik vorig seizoen gekocht en uitgelaten in Japow en de Alpen. Ik ben een wat zwaardere rijder. Deze ski heeft me enorm verrast. Een vreselijk speelse lat met een heerlijke hoeveelheid float. En zelfs op de piste hield hij zich staande.

Ik kom van de volkl mantra. Deze ski eet de crud wel net wat makkelijker dan de rustle, maar de speelsheid en float winnen het met gemak van de Mantra.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Bones heal and chicks digg scars
  • Slim
    Beginner
  • Reneg
    Reneg op 15 september 2020 · 10:18
    @TomasW ik heb deze zomer de Rustler 9 (1,80m) aangeschaft (met dezelfde reden als jij), dus nog geen ervaring in de tiefschnee.
    Wel de skies even uitgeprobeerd in Zoetermeer....dat is mij absoluut niet tegengevallen 😉 Ik had goede grip, korte en lange bochten, slippen en carven ging zeer goed. Ik ben zelf 1,82m en 82 kg.
    Maar ik kan je nog niets vertellen over de outdoor eigenschappen van deze ski. Ik hoop dat ik daar, de aankomende winter, de kans voor krijg !
    bericht aangepast door Reneg op 15 sep 2020 10:18
  • fs.dejong4142
    fs.dejong4142 op 15 september 2020 · 11:00