Ski The Bubble met Cloud9 in de Zwitserse Alpen!

• JohanP
    Advanced
    JohanP op 13 oktober 2020 · 20:20
    [/sarcasm]@Tim3, idd, laten we allemaal lekker stoppen met wintersporten, we helpen onze planeet EN de gezondheidszorg mee naar de klote[/sarcasm]
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 13 oktober 2020 · 20:30
    @Johanp Haha.. ehh.. Als je tegen iemand sarcastisch het tegenovergestelde zegt van wat diegene zei, dan is dat een bevestiging van t zelfde punt toch?
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • mtothek
    Tourist
    mtothek op 14 oktober 2020 · 08:30
    Hoi Fritz,

Ik stoor me aan jouw negativiteit en de afgunstige ondertoon!
    Ik ben geen corpsbal( ik heb slechts moedermavo) maar ook ik heb mogen genieten van prachtige afdalingen in canada.
    Ieder de keuze om dat wel of niet te doen. En het is ook ieders eigen verantwoordelijkheid.
    Niemand is heilig ook jij niet!!!! Want de beste optie voor de planeet was geweest als jij niet geboren was ( puur uit milleu perspectief )

Ik wens je een prachtige winter met veel mooie , veilige afdalingen met zo laag mogelijke carbon footprint.

bericht aangepast door mtothek op 14 okt 2020 08:42 (83% bewerkt)
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 14 oktober 2020 · 09:57
    Lichtpuntje aan de horizon van onmogelijke voorspellingen: zwitserland overlegd op het moment de quarantaine verplichting van 10 dagen, te veranderen naar het voorleggen van een negatieve test! 🙏
    ‘It’s about the memories we create’ www.skiandsmile.com
  • Fritz Freeride
    Advanced
    Fritz Freeride op 14 oktober 2020 · 10:28
    Ha @mtothek "Ieder de keuze om dat wel of niet te doen. En het is ook ieders eigen verantwoordelijkheid." We hebben ondertussen gezien waar die eigen verantwoordelijkheid toe heeft geleid....
    Daarnaast getuigt je guitige "Niemand is heilig ook jij niet!!!! Want de beste optie voor de planeet was geweest als jij niet geboren was" Dat je wél degelijk goed hebt opgelet op de moedermavo! Vergeet je niet je gele hesje te dragen bij de demonstratie?
    bericht aangepast door Fritz Freeride op 14 okt 2020 10:28 (1% bewerkt)
    meer sneeuw man
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 14 oktober 2020 · 10:34
    Lichtpuntje aan de horizon van onmogelijke voorspellingen: zwitserland overlegd op het moment de quarantaine verplichting van 10 dagen, te veranderen naar het voorleggen van een negatieve test! 🙏
    Berber Ski & Smile op 14 okt 2020 09:57
    Hey Ber, da's goed nieuws. Laat nog even weten wat daar uit komt als je wilt!
  • LauSki
    Tourist
    LauSki op 14 oktober 2020 · 10:48
    Berber Ski & Smile op 14 okt 2020 09:57

Mag ik vragen waar je dat hebt gehoord? Ik leef tegenwoordig in Zwitserland en heb veel verzoeken van vrienden in Nederland om te mogen komen skiën in CH. Door de huidige quarantaine maatregelen heb ik dat allemaal op on-hold gezet. Dit zou een mooie oplossing zijn om ze toch te kunnen laten komen!
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 14 oktober 2020 · 11:07
    Dat is op aandringen van verschillende vakbonden (ik ben van 3 van deze 'lid' en krijg deze info uit die hoeken) nu in het debat opgenomen worden! Of het daadwerkelijk gaat gebeuren 🤷‍♀️ duimen drukken !
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 14 oktober 2020 · 13:16
    Alleen een negatieve test is op het moment van tafel helaas.. actueel voorstel : van 10 naar 7 dagen quarantaine, op dag 6 testen en als deze negatief is dan mag je op dag 7 weer de deur uit. Wordt nu 'geprüft', en vrijdag wordt bekend gemaakt of de verandering wordt aangenomen.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 14 oktober 2020 · 17:10
    @Johanp Haha.. ehh.. Als je tegen iemand sarcastisch het tegenovergestelde zegt van wat diegene zei, dan is dat een bevestiging van t zelfde punt toch?Tim3 op 13 okt 2020 20:30dat was het ook 😉
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 14 oktober 2020 · 17:10
    @Johanp Haha.. ehh.. Als je tegen iemand sarcastisch het tegenovergestelde zegt van wat diegene zei, dan is dat een bevestiging van t zelfde punt toch?Tim3 op 13 okt 2020 20:30dat was het ook 😉
  • LauSki
    Tourist
    LauSki op 14 oktober 2020 · 17:14
    Alleen een negatieve test is op het moment van tafel helaas.. actueel voorstel : van 10 naar 7 dagen quarantaine, op dag 6 testen en als deze negatief is dan mag je op dag 7 weer de deur uit. Wordt nu 'geprüft', en vrijdag wordt bekend gemaakt of de verandering wordt aangenomen. Berber Ski & Smile op 14 okt 2020 13:16

Helaas, bedankt voor de update!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro