Waar is Morris ???

• lean3000
    Advanced
    lean3000 op 16 oktober 2020 · 15:26
    Golden! Thanks voor alles Morris, heb je ooit een keer getroffen in Snowworld met een info avond, maar dat is al lang geleden. Altijd met heel veel plezier en leergierigheid je berichten gelezen. Veel succes, voldoening en inzichten met je nieuwe avonturen! All the best uit Nordbünden.
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 16 oktober 2020 · 15:48
    Bedankt voor alles ouwe. Vergeet niet zo nu en dan deze site eens te checken. 😉👍🏼🏂
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 16 oktober 2020 · 15:51
    Dank voor je woorden en je reactie Morris.

We gaan inderdaad hard verder met wePowder. En nee, jullie hoeven niet bang te zijn dat het 'een sterfhuisconstructie' is, dat we geïntegreerd worden bij de buren of dat de site veel commerciëler wordt (zoals door sommigen in dit topic gesuggereerd werd). Binnenkort komt ook de tweede druk van de wePowder Guide er weer aan en blijven we zeker ook weerberichten maken. Het gat dat daar door Morris wordt achtergelaten is groot, maar geef ons de tijd, dan gaan we er weer wat moois van maken.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 16 oktober 2020 · 15:56
    Ik vind het heel heel erg jammer en het komt (voor mij) heel onverwacht, maar ik kan je uitleg goed volgen. JIJ onwijs bedankt voor alle mooie jaren vanaf versesneeuw.nl!!!! De weerberichten en poederalerts, de 2 mooie gidsen en 9x9, de online academy, het jaarlijkse filmfestival, de zinvolle bijdragen aan topics, je tripreports etc. etc. En vooral de STOKE!!

Er zou een film over jou/wePowder gemaakt moeten worden als dank voor al die jaren!! 😉 ( https://wepowder.com/nl/forum/topic/272254)

Ik hoop dat je niet helemaal verdwijnt van de site. Ook al ben je dan geen mede-eigenaar meer van wePowder, je bent wel 'een van ons'. Dus goed om in de toekomst ook mee te genieten van je trip reports / stoke / bijdragen aan topics of wat dan ook. In ieder geval veel succes met Powfinder, het studeren en wat er verder op je pad komt!
    bericht aangepast door pulverdude op 16 okt 2020 16:44 (2% bewerkt)
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 16 oktober 2020 · 15:58
    Dank voor je woorden en je reactie Morris.

We gaan inderdaad hard verder met wePowder. En nee, jullie hoeven niet bang te zijn dat het 'een sterfhuisconstructie' is, dat we geïntegreerd worden bij de buren of dat de site veel commerciëler wordt (zoals door sommigen in dit topic gesuggereerd werd). Binnenkort komt ook de tweede druk van de wePowder Guide er weer aan en blijven we zeker ook weerberichten maken. Het gat dat daar door Morris wordt achtergelaten is groot, maar geef ons de tijd, dan gaan we er weer wat moois van maken. Arjen op 16 okt 2020 15:51

Goed om te horen @Arjen!
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • ardt
    Advanced
    ardt op 16 oktober 2020 · 16:09
    Morris bedankt! Wepowder heeft mijn beleving van wintersport totaal veranderd. De laatste 10 jaar zoveel onvergetelijke trips gemaakt dankzij jouw poederalerts en de community 🙌🏻
  • Lexy86
    Beginner
    Lexy86 op 16 oktober 2020 · 16:12
    Bedankt voor het delen van je kennis en stoke! Ik ben samen met een poedermaatje heel anders tegen het wintersporten gaan kijken de laatste jaren en dat komt door wepowder en Morris! 2 jaar geleden begonnen met de online wepowder academy en uiteraard zeer enthousiast over de wepowder guide (die ligt naast mijn bed, standaard een gebiedje checken voor het slapen gaan).

Uiteindelijk was je laatste Poederalert van vorig jaar onze eerste powderchase, we pakte het aan zoals we lazen op wepowder en hadden hier veel geluk wat betreft het weer (VERSE poeder en een blue bird dag!!) het werd een toptrip!! Nogmaals we zijn dankbaar voor je kennis en stoke, stay safe en stay stoked!! Heel veel succes met alle nieuwe uitdagingen en het redden van onze mooie bol!

@Arjen Ik vraag me af: Blijven de poederalerts er in dezelfde of ietwat andere vorm??
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 16 oktober 2020 · 17:00
    Bedankt Morris voor de inspiratie en je eindeloze inzet voor het freeriden in het algemeen. Ik heb steeds genoten van de verschillende dingen die jullie ondernamen en ik wens je dan ook heel veel succes met het vervolg.
    Hopelijk kan je genieten van wat meer rust en ik wens je dan ook eindeloze poedervelden deze winter. Ondertussen proberen WE hier de WE van WEPOWDER hoog in het vaandel te (blijven) dragen.

Respect voor je keuze, dank voor alles en 'tot in den draai'
    Dries
    knowledge is powder
  • Haas™
    Advanced
    Haas™ op 16 oktober 2020 · 17:19
    The end of an era.

Bedankt voor alles Morris en veel succes met alle toekomstige avonturen!
    Rex Monte - Amor Nix
  • popski
    Advanced
    popski op 16 oktober 2020 · 17:37
    Een dikke merci Morris voor Wepowder, de stoke en al jullie inspanningen om het freeriden op een zo veilig mogelijke manier te promoten.
    Heb sinds 2011 via Wepowder een heleboel super interessante mensen in de poeder leren kennen (hé Fistel 😏). We gaan je stoke missen, maar misschien zien we mekaar nog terug in de poeder. 😊
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 16 oktober 2020 · 17:40
    Veel succes met nieuwe uitdagingen Morris! Veel dank voor je bijdrages, weerberichten, snowsafety cursussen, filmfestivals en zo veel meer. You'll be missed.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 16 oktober 2020 · 17:53
    Alles is volgens mij al een beetje gezegd, dus ik kan alleen maar zeggen bedankt voor de mooie jaren en heel veel succes en geluk met wat er allemaal nog op je pad gaat komen. 👍
    When life gets too complicated.... SKI
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 16 oktober 2020 · 19:11
    Dank voor je tomeloze inzet al die jaren Maurice, ik heb er mooie bochten door kunnen draaien!
  • Fritz Freeride
    Advanced
    Fritz Freeride op 16 oktober 2020 · 19:40
    So far so good. Thanks @morris ! Succes met powfinder en de koudwater surf.
    @arjen...ik hou je er aan!
    meer sneeuw man
  • Ors
    Advanced
    Ors op 16 oktober 2020 · 20:46
    Morris dankjewel!
    Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 16 oktober 2020 · 20:47
    Merci Morris! Veel succes met je nieuwe projecten 👍
  • Teekidiezie
    Beginner
    Teekidiezie op 16 oktober 2020 · 21:25
    Merci Morris, succes met je toekomstige projecten. Het valt soms zwaar vrienden af te geven maar ik denk dat jij er al vele hebt gered door jou kennis en kunde te delen. Ik hoop dat je nog powfinders gaat maken want ik ben verslaafd aan dat board.
  • Bedde
    Tourist
    Bedde op 16 oktober 2020 · 22:26
    Grazie Morris!
    🤘🤘🤘🤘🤘
  • Japser
    Beginner
    Japser op 17 oktober 2020 · 09:33
    Obrigado!!!
  • Japser
    Beginner
    Obrigado!!!
  • Japser
    Beginner
    Obrigado!!!
  • CorD
    Beginner
    CorD op 17 oktober 2020 · 10:01
    Inderdaad Jammer. Morris was het gezicht van Wepowder. Maar ik heb er ook alle vertrouwen in dat Wepowder dezelfde kwaliteiten blijft leveren zoals in het verleden. Respect voor je beslissing en veel succes en gezondheid toegewenst.
    Think with powder
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 17 oktober 2020 · 11:22
    Wat betreft wepowder's toekomst die iedereen wilt:
    Eigen ervaringen delen is hier altijd goud waard geweest.
    Deel je tripreports/knutselprojecten/weervragen, dan komt het wel in orde lijkt me.

@Morris,

Bedankt.

Dat je me, en ons, nieuwe dingen in de wereld liet zien en ervaren. Van de noordelijke glijbaan herkennen in de lucht boven Delft, tot de diepste droge poeder in verborgen valleien. Zonder jouw hulp was ik die kant niet op gegaan, er niet heen gereden en had ik die hoogtepunten in het leven niet beleefd. Bedankt dat je dat deelde onder een vlag van veiligheid & fatsoen. Het grootste wat ik van jou, en @Arjen en Bart en andere wepowderaars heb gekregen is 'piek'. Poeder is een keuze. Dat heeft me keuzes leren maken en 't leven veranderd en verrijkt.

Daarom. Bedankt. Hopelijk tot een volgende keer op een mooie plek of met een mooi gesprek.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 oktober 2020 · 13:32
    Morris, bedankt voor al het moois de afgelopen jaren. En heel veel plezier en geluk met wat je verder gaat ondernemen.
  • dimsum
    Advanced
    dimsum op 17 oktober 2020 · 14:07
    Thanks Morris en veel succes met de nieuwe bezigheden!
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 17 oktober 2020 · 20:20
    Heel vreemd eigenlijk, het lijkt wel een lastig afscheid...
    Voor mijzelf geldt van een fanatieke wintersporter naar liefde voor de sneeuw! Door jou, door Versesneeuw en later Wepowder!
    Ik ben je ongelofelijk veel dank verschuldigd!!
    sneeuw!!!!
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 17 oktober 2020 · 21:03
    @morris ik hoop je snel weer eens op een snowboard te ontmoeten en een paar mooie lijnen te rijden! Thanks voor al het moois en je aanstekelijke enthousiasme. „Gewoon doen“ heb ik je vaak horen zeggen. Iets dat je zelf ook absoluut niet schuwde, de talloze succesvolle projecten die je (jullie) hebben opgezet bewijzen dat al te meer.

Veel succes voor de toekomst en geniet van iedere mooie bocht!
  • Hermen
    Beginner
    Hermen op 18 oktober 2020 · 09:22
    @morris , veel is hierboven al gezegd maar ook namens mij hartelijk dank voor al je tips , weerupdates en al je ongelofelijke inzet voor de “ freeride wereld “ . Heel veel succes met je nieuwe toekomst plannen .

@arjen het zal best even “ omschakelen “ zijn zonder Morris maar jij ook veel succes met de uitdagingen , en samen zijn we WEPOWDER dus mochten we ergens mee kunnen helpen just ask .
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 18 oktober 2020 · 19:20
    Wow, ben ik uit de zomerslaap gekomen, krijg je dit!!
    Bedankt Maurice voor mooie herinneringen!!
    Stiekem hoop ik op het beleven van nieuwe avonturen 😃
    Tot in de poeder dan maar!!
    En heel veel dank!!
    powpowwowjippiajippieee
  • Togi
    Togi op 18 oktober 2020 · 22:22
    Hi Morris
    Bedankt voor de afgelopen jaren. Hoewel ik, itt de meeste op dit forum, zeker geen echte poederjager ben, was het voor mij (als leek maar wel liefhebber) altijd heerlijk om jouw verhalen en weersvoorspellingen te lezen. Het maakte het altijd net wat makkelijker om de weken waarbij ik zelf niet in de sneeuw op de ski's stond door te komen.
    Veel succes met alles wat je gaat doen en hopelijk zie ik je hier nog wel eens terug met een klein reisverslagje of wat dan ook.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro