Waar is Morris ???

• Yves
    Advanced
    Yves op 26 oktober 2020 · 12:11
    Allez hop! Godspeed!

En merci voor de inspiratie, weerberichten, verslagen en general stoke.
  • Armyn
    Beginner
    Armyn op 27 oktober 2020 · 12:42
    Morris, dank voor alles! er zullen veel mensen zijn die je berichten gaan missen... voor ons allen blijf je een held!!
  • Gerrit Walckiers
    Advanced
    Gerrit Walckiers op 27 oktober 2020 · 13:23
    Morris: Merci.
    De volgende Gulden Draak is op jouw gezondheid.maartendheedene op 20 okt 2020 09:31

En/of piraat.

Merci Morris!
  • johnbreed
    Advanced
    johnbreed op 27 oktober 2020 · 13:54
    Morrrrrrris ik ga je hier missen kerel! Mille mille grazie voor alle tips en kennis die je met ons gedeeld heb! Succes met je nieuwe avonturen.
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 31 oktober 2020 · 16:36
    @meteomorris
    Maurice,
    Het is ongelooflijk wat jij (samen met Arjen en eerst ook Bart) de afgelopen jaren hebt bereikt. Ik weet zeker dat ik zonder jouw blogs/verhalen nooit het avontuur zo zou hebben opgezocht. Roadtrippen in Canada? poeder is een keuze? Knallen als ze vallen? Poedermaatjes for life? Lawinecursussen via snowsafety? Liefde voor lariksbossen? DANK voor de inspiratie...hoewel nu even niet meer zo flexibel en actief heb ik dankzij jouw stoke onvergetelijk mooie avonturen beleefd.

Helaas is er ook een schaduwkant aan al dit moois en als ik jouw reactie lees begrijp ik 100% jouw angst en vrees. Weet wel dat jouw analyses (objectief en zonder oordeel) altijd heel waardevol zijn geweest en ook hoe jij voor de community maar ook voor familie (ik denk nu aan Sebas) van grote waarde bent geweest in de manier hoe jij feedback, duiding en advies hebt kunnen geven. Hoewel je natuurlijk ook die stoere gast bent 😉 heb ik juist mega veel respect voor de mens daarachter die nooit de nuance uit het oog verliest.

Veel succes met je nieuwe plannen en ik zie jou in de toekomst misschien wel als de Nederlandse Jeremy Jones op klimaatgebied 😉.

THANKS! En Arjen veel succes!
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 1 november 2020 · 13:54
    Morris bedankt.
    Changes in live, usually end up good!
    Ik vind het bijzonder om een glimps van de eerste periode meegemaakt te hebben, de trip naar Andermatt na het online masterclasje weervoorspellen op skizone.nl... hoe ik daar als snowboarder kwam kan ik me niet meer herinneren, maar die poeder zoektocht sloot aan op het verlangen echte poedervelden te rijden en niet overgeleverd zijn aan het weer in een wintersport weekje.

Dat er zo'n community is ontstaan is om trots op te zijn, dat is echt een verdienste. Wepowder to the people 😃
    Success met de volgende avonturen, en plezier n het gezinsleven....

bericht aangepast door Fonzie op 1 nov 2020 13:55
    Never a last run..
  • ArjanK2
    Advanced
    ArjanK2 op 1 november 2020 · 15:47
    Dank Morris voor al je inzet en alle powder alerts! Zo fijnmazig, qua timing en qua locatie. Dit heeft ervoor gezorgd dat we altijd met een dikke smile weer thuis kwamen, jaar in jaar uit. Veel succes met je nieuwe avonturen!
  • Fritz Freeride
    Advanced
    Fritz Freeride op 9 november 2020 · 11:31
    Dat het vertrek van Morris allemaal niet zo vlekkeloos is verlopen en zeker niet de schoonheidsprijs verdient is ondertussen wel duidelijk geworden
    Belangen van de NSKIV, gedoe rondom het "merk wePowder" het verschijnsel "poederalert" , het machstspelletje van aandeelhouders en de dubbele petten van Arjen (....)
    Het siert de heren daar verder geen woord aan vuil te maken. Maar waarschijnlijk was ook dat "part of the deal"
    Wepowder heeft met deze commerciële stap een boel aan geloofwaardigheid ingeboet, en lijkt met de ingeslagen weg steeds minder op een community van freeriders. Kwa inhoud, weersvoorspelling en content een slap aftreksel van het zwaar gesponsorde vehikel wintersport.nl, spreekbuis van moederorganisatie nederlandse ski(!) vereniging. jammer. het eind van een tijdperk
    meer sneeuw man
  • MTV
    Beginner
    MTV op 9 november 2020 · 12:09
    @Fritz Freeride Ik weet niet zo goed waar je het over hebt. En wil het eigenlijk ook niet weten. Ik beleef hier nog wel lol. Tijd dat we weer de sneeuw in kunnen.
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 9 november 2020 · 20:12
    @Fritz Freeride, Wepowder is al een paar jaar aan het samenwerken met wintersport.nl en met de NSV.
    Dit lijkt niet echt ter zake doende....
    bericht aangepast door QmaartenQ op 9 nov 2020 20:13
    powpowwowjippiajippieee
  • Fritz Freeride
    Advanced
    Fritz Freeride op 15 november 2020 · 11:02
    @MTV Als het ergens stinkt kun je je neus dichtknijpen, of onderzoeken waar de stank vandaan komt. Dit zaakje stinkt, dat is ondertussen gebleken. Zaken die het daglicht niet kunnen verdragen zouden m.i. dan ook in de schijnwerpers moeten worden gezet.

Natuurlijk weet ik dat NSKIV (…) al jaren samenwerkte met wePowder. Maar om deze ‘vijandige overname’ door Arjen en zijn Wintersporters.nl nu toe te juichen lijkt mij op dit moment niet passend binnen het (voormalige) gedachtegoed en aldus zeker relevant.
    Het is namelijk wel degelijk te betreuren dat ook wePowder het zoveelste verdienmodel lijkt te worden van een select groepje sponsoren en grootaandeelhouders…. Integriteit, authenticiteit en geloofwaardigheid zijn echter niet te koop. Dát kunnen de heren aandeelhouders zich zeker aantrekken.
    meer sneeuw man
  • MTV
    Beginner
    MTV op 15 november 2020 · 13:11
    Ik kies ervoor de eventuele stank niet te volgens. Ik steek m’n energie weer in andere zaken, die ik (ook) belangrijk vind. Wat ik zo leuk vind aan WP is het gevoel met een stel gelijkgestemde gekken al in de zomer aan de volgende poeder in winter (of de volgende winter) te denken. Daar zijn we met z’n allen zelf bij. Wij kunnen iig op dit forum zelf de toon en inhoud bepalen. Ik zie nog niet dat dat verandert. En dus vind ik het nog steeds leuk. Ik hoop overigens van harte dat het Morris heel goed gaat. Want ik weet dat er meer is dan dat ik alleen plezier heb.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 15 november 2020 · 13:44
    @Fritz Freeride en anderen (om dit af te sluiten)

We werken al sinds 2013 samen met Wintersporters.nl/Nederlandse Ski Vereniging. Sterker nog, zonder hun (vooral technische) kennis, zou wePowder niet gestaan hebben waar het nu is. De site heeft kunnen groeien en we hebben het samen voor elkaar gekregen ons eigen weermodel te lanceren. Er is dan ook absoluut geen sprake van een vijandige overname. wePowder is nog altijd wePowder, een platform voor en door alle freeriders. Dat is al sinds het begin zo en zal ook altijd zo blijven.

Feiten zijn altijd welkom, echter maak je er nu bijna een persoonlijk aanval van. Maar wat ik écht jammer vind is dat je met deze opmerkingen het forum probeert te polariseren (bewust of niet). Op dit moment heeft jouw input echter wat weg van het niveau van Trump die ongefundeerd zaken de lucht inslingert. Twitter heeft daar een mooie functie voor, ik hoop alleen dat we die hier nooit hoeven te introduceren. Daarbij, ik ga hier ook geen online welles/nietes spelletje met je van maken, maar aangezien je mij een aantal keer persoonlijk aanvalt deze reactie.

We gaan vol gas door met wePowder. Laten we er gewoon een mooie winter van maken. Voor zover dat allemaal mogelijk is. Er liggen al uitdagingen genoeg.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 15 november 2020 · 18:17
    @MTV Als het ergens stinkt kun je je neus dichtknijpen, of onderzoeken waar de stank vandaan komt.
    Fritz Freeride op 15 nov 2020 11:02

Als het je hier niet meer zint, dan kun je ook gewoon gaan.

@arjen +1 ik heb ook helemaal geen zin in polarisatie hier.
  • Fritz Freeride
    Advanced
    Fritz Freeride op 15 november 2020 · 20:31

Dat het vertrek van Morris allemaal niet zo vlekkeloos is verlopen en zeker niet de schoonheidsprijs verdient is ondertussen wel duidelijk geworden
    Belangen van de NSKIV, gedoe rondom het "merk wePowder" het verschijnsel "poederalert" , het machstspelletje van aandeelhouders en de dubbele petten van Arjen (....)
    Het siert de heren daar verder geen woord aan vuil te maken. Maar waarschijnlijk was ook dat "part of the deal" Fritz Freeride op 9 nov 2020 11:31

Ik hoop van ganser harte dat je inderdaad geen last krijgt van je geweten.Fijn dat Erwin je daarin steunt.
    Ik ben hier,net als een aantal andere oudgedienden,weg.
    Steek de vlag maar uit mannen!
    meer sneeuw man
  • ieism
    Tourist
    ieism op 15 november 2020 · 21:02

bericht aangepast door ieism op 15 nov 2020 21:03 (44% bewerkt)
    splitfest.nl
  • Joris66
    Tourist
    Joris66 op 16 november 2020 · 00:12
    Oudgediende sinds 2017 😂
    bericht aangepast door Joris66 op 16 nov 2020 00:16 (2% bewerkt)
  • Karst
    Advanced
    Karst op 19 november 2020 · 20:52
    ha Morris - (zo he - toch even mijn wachtwoord moeten opsnorren zodat ik een berichtje kan plaatsen... het was wel enkele jaren geleden ...).

anyways - dankjewel voor je forecasts, je inspiratie.
    Ook dankje namens de bejaarde echtpaar die wij uit de berm hebben getrokken op Col de Lautaret tijden een van de mooiste poedertrips....

het stelt me gerust dat ik zo veel bekende namen nog zie hier op het forum - komt goed. full confidence!
    Smile! Your ridin' pow!!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro