Close to home

Close to home

Deze korte film is wel heel waar in deze semi-COVID-lockdown. Vaak dromen we te ver weg om te waarderen wat er in onze eigen achtertuin staat. De eenvoudigste manier om te verkennen is door om je heen te kijken. Okay, dat geldt nu natuurlijk voor de meesten van ons in de lage landen, maar als we straks weer naar de Alpen mogen zullen we waarschijnlijk de vrijheid en de bergen meer waarderen dan ooit.

Minder is meer

Nicholas Wolken besteedde zijn tijd de afgelopen twee seizoenen door met genieten van wat de natuur te bieden had, slechts een kort treinritje verwijderd van de stad waar hij opgroeide. Het resultaat is Close to Home. De korte film van acht minuten volgt Nicholas en collega Patagonië-ambassadeur Forrest Shearer terwijl ze verblijven in de alpenhut van een familievriend in Fideriser Heuberge. Ze geven zich over aan de eenvoud. Zoals Nicholas het stelt: “In snowboarden is minder meer.”

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
Lexy86Auteur10 november 2020 · 17:33

Fantastisch genoten van deze short!! Heel erg fijn!!

If you lose the child inside you, you lose yourself!
Beginner
MarijntAuteur11 november 2020 · 10:41

Poeh, dit zal maar je achtertuin zijn! Lekker!

Gevorderd
PoedertijnAuteur11 november 2020 · 11:19

Wat een heerlijk filmpje dit. En wat kunnen ze lekker rijden, zeg. Ze raken precies de essentie van wat ik nou zo vet vind aan snow/splitboarden. Ik wou dat ik zo’n backyard had ;-)

My drug is white powder. Deep, white powder.
Gevorderd
pulverdudeAuteur11 november 2020 · 11:30

Prachtige filmpje! Meer van dit :-)

Let the riding do the talking and you've said enough
Beginner
TukkerAuteur11 november 2020 · 13:31

NICE!!!

Tukker(ik)
Gevorderd
popskiAuteur11 november 2020 · 16:40

Zalig, zo’n hutje als uitvalsbasis.
Precies een droom. 😊

Expert
tellie-GAuteur12 november 2020 · 14:03

ik wil ook zo’n achtertuin!!!

(gravity) I fought the law but the law won...
Toerist
AnoniemAuteur14 november 2020 · 11:08

Beetje overkill aan Patagonia films de laatste weken. @@Arjen een nieuwe sponsordeal?

Gevorderd
vascoAuteur15 november 2020 · 15:12

Beetje overkill aan Patagonia films de laatste weken. @@Arjen een nieuwe sponsordeal?

Fritz Freeride op 14 nov 2020 11:08

Nee hoor, gewoon goede films. Doe mij er nog maar een paar :).

Gevorderd
OrsAuteur15 november 2020 · 22:03

Keep 'em coming :p

Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!