Fire On The Mountain

Fire On The Mountain

Chris Benchetler is misschien niet de meest bekende, maar wel een behoorlijk invloedrijke rijder. Wie kent er niet de BentChetler ski’s van Atomic die uit zijn brein ontsprongen zijn. De man is ook een kunstenaar. Het design op de ski’s komt van zijn hand. TGR, Flagship Independent en Sweetgrass hebben samen met Chris Bentchetler een productie gemaakt die net even anders dan anders is. Snowboarders Jeremy Jones, Danny Davis, Kimmy Fasani, surfer Rob Machado en skiërs Michelle Parker en Chris Benchetler komen in actie in een bijzondere film met muziek van The Grateful Dead. Of zoals ze zelf zeggen: ‘the visual journey features never seen before visual effects within nature and original artwork by Benchetler and Skye Walker’.

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
Tim3Auteur16 november 2020 · 11:25

<3 the Grateful Dead en <3 de Atomic BC… Een grote liefdesbaby deze film! :D

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Gevorderd
Arnie777Auteur16 november 2020 · 12:21

Ben toch wel benieuwd wat jij bedoeld met een bekende skier? Naar mijn idee zijn Parker White, Duncan Adams en Chris Benchetler helemaal niet onbekend?

Freeride = Life
Gevorderd
ArjenproadminAuteur16 november 2020 · 14:07

@@Arnie777 Da’s altijd persoonlijk natuurlijk, maar de drie die jij noemt zijn in mijn ogen wat minder bekend bij het grote publiek dan bijvoorbeeld Tanner Hall om er maar eentje te noemen.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
Arnie777Auteur16 november 2020 · 23:05

Aha, ik snap wat je bedoeld @@arjan

Freeride = Life
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!