Salomon première: Follow the Forecast

• Hairofthedog
    Tourist
    Hairofthedog op 18 november 2020 · 11:22
    Ik moet m nog kijken maar is vannacht in première gegaan op kanaal van Salomon!
    De trailer voorspelde veel goeds!

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 18 november 2020 · 11:38
    Je bent me net voor. Ik heb 'm vanochtend vroeg gekeken. En hij is lekker hoor.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Hairofthedog
    Tourist
    Hairofthedog op 18 november 2020 · 11:49
    Blij dat ik je net voor ben! Ik zou niet willen dat jij als enige mooie wintersport films plaatst!
    Ik ga vanmiddag genieten van de première!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 18 november 2020 · 12:57
    Enjoy!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • NiekLB
    Beginner
    NiekLB op 19 november 2020 · 15:06
    Mooie beelden, vooral de aftiteling van 20 minuten 😉
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 19 november 2020 · 15:49
    Lol, ik zag het ook. De beelden waren prachtig, wat we van Salomon gewend zijn, maar een beetje meaningless pow vond ik het wel. Weinig boodschap/verhaal. Dat zou toch beter kunnen.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 20 november 2020 · 11:14
    mooie beelden idd maar het verhaal was er niet echt.
    Dat maakt die serie van Cody met zn The Fifty ook zo goed imho.
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 20 november 2020 · 15:05
    @ijsbeer precies mijn punt. Ik zit ook lekker in die Fifty, dan is dit best een niveautje lager. Ach, ieder z'n ding zeg maar.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • Hairofthedog
    Tourist
    Hairofthedog op 21 november 2020 · 19:41
    Ja! de fifty is natuurlijk echt goud! Maar ook al weer van voor corona zo'n beetje...
    Dit is weer wat verse poeder op het doek, met een heel kort stukje Cody overigens!😋

Maar als jullie vorig seizoen nog niet hebben uitgespeeld kan ik Zaberdast van harte aanbevelen! Echt heel mooi, inclusief een goede verhaal voor de connaisseurs!

• wittelijnen
    Tourist
    wittelijnen op 21 november 2020 · 22:49
    Die crew van Zabardast heeft iets nieuws ->
    FB.com/koenbakkers.skier
  • Arnie777
    Advanced
    Arnie777 op 22 november 2020 · 01:25
    Tsja, daarentegen vond ik bijvoorbeeld die films van patagonia die hier geshared werden tegenvallen. Veel te veel praten en maar weinig actie. Zabardast vond ik wel echt gaaf! The fifty project is hit and miss voor mij.
    Freeride = Life

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro