Baard tijdens corona

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 25 november 2020 路 12:32
    Een gevolg van corona dat je misschien wat minder snel zou zien aankomen: https://www.nytimes.com/2020/11/23/sports/skiing/coronavirus-ski-patro...
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 25 november 2020 路 12:36

Hilarisch, een Hitler snor mag nog wel. 馃槈
    splitfest.nl
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 25 november 2020 路 13:59
    Haha nice. Als een lange-baard-drager (Bandholz!) kan ik zeggen; het is niet alleen ongunstig voor de bescherming, het ziet er ook nog eens niet uit 馃榾. Een soort uit de kluiten gewassen bikinilijn. Eentje die je liever niet ziet op het strand. The struggle is real.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 25 november 2020 路 14:28
    Grappig dit, toen ik mijn baard begin van jaar af schoor gingen mensen zich weer opnieuw voorstellen aan mij. 馃槂馃槂馃槂
    And snow it is.....
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 25 november 2020 路 16:11
    @GerritA; Herkenbaar haha. Ik had mijn baard ook paar jaar geleden afgeschoren en kreeg op mijn werk van een klant een vraag die ik toen al jaren niet meer had gehoord; 'Of ik dit deed in het kader van mijn stage?'. Erg grappig maar sindsdien ligt het scheermes wel in de kast 馃榾
    bericht aangepast door Tim3 op 25 nov 2020 16:12 (1% bewerkt)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Fritz Freeride
    Advanced
    Fritz Freeride op 25 november 2020 路 16:17
    Jan Piet Joris en Corneel? eigenlijk een win-win situatie!
    meer sneeuw man
  • Bobdeboarder
    Advanced
    Bobdeboarder op 26 november 2020 路 13:28
    Het wordt ook weer eens tijd want iedereen ziet er ineens weer 10 jaar jonger uit zonder baard 馃榾
    www.boerteun.com

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro