gezocht Kamer/woning Lenzerheide (of Valbella) GEZOCHT

• OneTwoTen
    Tourist
    OneTwoTen op 3 december 2020 · 12:39
    Hoi allemaal,

Dit seizoen kan ik werken als skileraar in Lenzerheide. Ik ben alleen nog last-minute op zoek naar een kamer/woning. Heb het halve dorp al gemaild, maar niets is meer vrij, daarom ook hier maar de vraag. Ik zoek vanaf komende week tot half maart dus een kamer/woning in Lenzerheide of Valbella. Iets tijdelijks kan wellicht ook interessant of een heel huis. Met de huidige vraag krijg je dat makkelijk vol. Mocht iemand iets weten of een tip hebben dan zou dat top zijn!
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 3 december 2020 · 15:25
    comparis.ch
    homegate.ch
    newhome.ch
    ....
    al geprobeerd?
  • OneTwoTen
    Tourist
    OneTwoTen op 4 december 2020 · 12:28
    Niet allemaal, thanks voor de tip! Heb toch nog 2 opties kunnen mailen via newhome.ch.

Mochten anderen nog iets weten, alle tips zijn welkom!
  • Cheizz
    Advanced
    Cheizz op 4 december 2020 · 13:05
    Via de skischool waar je gaat werken wellicht? Die zullen lokaal meer contacten hebben en mensen met jouw vraag, lijkt me.
    gigiski.com
  • OneTwoTen
    Tourist
    OneTwoTen op 4 december 2020 · 17:57
    Helaas is dat iets wat ik zelf moet regelen. Dat is anders dan is Oostenrijk. De skischool had wel een paar kamers, maar die waren al vergeven. Ze helpen wel bemiddelen als ik zelf iets heb gevonden. Maar ik denk dat door de toegenomen vraag vanwege de corona omstandigheden, er nog maar amper iets beschikbaar is.

Mochten er nog meer ideeen zijn of mensen met een woning of iemand kennen met een woning in Lenzerheide/Valbella, laat maar weten!
  • MVisker
    MVisker op 5 december 2020 · 07:55
    Wellicht nog zoeken op: https://www.tutti.ch/de/
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 december 2020 · 08:11
    Een kamer in Chur moet je wel kunnen vinden, misschien is dat tijdelijk een oplossing?
    Zoek je ook in omliggende dorpjes, dat vergroot je kans behoorlijk want touristen willen altijd naast de lift zitten. Jij kan gewoon je skitroep bij de school zetten en de bus pakken.
    splitfest.nl
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 december 2020 · 08:12
    Oh ja, mijn ervaring is dat bellen veel beter werkt dan mailen in Zwitserland.
    splitfest.nl
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 december 2020 · 08:12
    Oh ja, mijn ervaring is dat bellen veel beter werkt dan mailen in Zwitserland.
    splitfest.nl
  • OneTwoTen
    Tourist
    OneTwoTen op 5 december 2020 · 21:31
    @MVisker, Thanks! Had tutti.ch al gecheckt ja.

@ieism, Ja ben voor de eerste paar weken nu Chur aan het overwegen. Qua bellen, mijn Duits begint een redelijk te komen, maar is nog niet super. Weet niet of mijn Duits goed genoeg is om telefonisch het verschil te maken haha 😉. Thanks voor het meedenken wel!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro