Naar de Alpen enkel voor het weekend

• Cassiej
    Advanced
    Cassiej op 16 december 2020 · 11:04
    Ook vaak genoeg gedaan. Vrijdag na het werk weg. Zorgen dat je met 3 of liever 4 man in 1 auto zit, zodat je allemaal maar 2-3 uur hoeft te rijden en ernaast wat kan proberen te slapen of in elk geval relaxen. 's ochtends lekker ontbijten en dan de pistes op. Je bent gelijk wakker dan! Zaterdag avond lig je na het avondeten wel echt er af van de moeheid, maar hey dat is niet erg! Lekker vroeg het bedje in en de dag erna vroeg eruit voor een 2e dag knallen.
    Rond 16u terug in de auto en met beetje mazzel tegen 01/02u in de nacht thuis. Nog een paar uur slaap in je eigen bed en de volgende dag weer naar werk. Best leuk als collega's vragen, huh was jij gister op de piste in Oostenrijk?
    Ja dat was ik en nu ben ik weer hier. Zeker in het voorseizoen bij de eerste sneeuwdumps is dit fantastisch en het stilt inderdaad de honger. Tuurlijk ben je wel wat moe, maarja die slaap haal je wel weer in door er vroeg in te duiken!

Ik had de hoop dit jaar ook al te gaan maar helaas, corona gooit roet in het eten! Overigens kijken we wel altijd naar het weer. Dus is het weer oke en de poeder goed? Dan gaan we. Maar je gaat niet al die moeite doen voor slechtere condities...
    Work less || Board more

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro