First tracks (in alle opzichten) in Hohsaas

First tracks (in alle opzichten) in Hohsaas

Ondanks de pandemie stonden we met Cloud9 Travel klaar met een knaller, namelijk met SKI THE BUBBLE. Het concept is simpel. Maximaal genieten van een skigebied voor een beperkt aantal gasten (±100). Slapen in berghutten en dus helemaal in je eigen bubble op de berg blijven zitten. O.a. door sneltesten zou het een van de meest covid-proof manieren van wintersport worden, maar helaas mocht het niet zo zijn. SKI THE BUBBLE is geannuleerd als gevolg van de Covid-19 ontwikkelingen en bijbehorende maatregelen.

Waanzinnige condities

We hebben echter last-minute toch de kans gekregen om met een zeer beperkt groepje het gebied te betreden. Met als doel om beelden te schieten voor de editie die volgend jaar gaat plaatsvinden. Onder leiding van Boris Textor en Menno Koelewijn mochten we als eerste van het seizoen de berg op. Loïc Isliker had een tas vol cameragear en we hoopten natuurlijk op goede condities. 7:30 uur zaten we in de eerste gondel en eenmaal boven beseften we hoe speciaal het was wat er gebeurde… De rest is te zien in de video hierboven! Ik hoop dat we na de lockdown allemaal snel weer van dit soort afdalingen kunnen maken.

paulski

Reacties

Gevorderd
VeraAuteur14 december 2020 · 20:46

Oooohhh wat een vette beelden! Die face shots! :D
Ik ben jaloers…

Beginner
QmaartenQAuteur15 december 2020 · 09:34

^^^
Nuf said.

powpowwowjippiajippieee
Gevorderd
svenkproAuteur15 december 2020 · 09:49

Super vet! Sterkte aan alle wintersport ondernemers 🙏❄️

If in doubt, don't go out!
Beginner
TukkerAuteur15 december 2020 · 09:52

LEKKER!!!

Tukker(ik)
Gevorderd
BoarderbuisAuteur15 december 2020 · 10:02

Wat een beelden en fijn ook weer lachende gezichten te zien! Mooi hoor!!

Expert
Freerider JobAuteur15 december 2020 · 11:08

Lucky bastards, snel gekeken en weer vergeten anders wordt ik gek nu :)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!