Partie - een snowsurf teaser

Partie - een snowsurf teaser

Partie is een ontmoeting, simpele winterpret vastgelegd in bewegend beeld. Een diverse groep mensen die snowsurfen zonder bindingen gevonden heeft, en ontdekt wat je kan op een powsurf board. Wat ook je leeftijd, geslacht, skill level of locatie is.

Van basisscholier die voor het eerst in de sneeuw staat, tot Siberische poederhond. Van lokale Alpine rippers, tot in de bergen belandde Australische golfsurfer. Powdersurfen is zo divers als de karakters die het beoefenen.

Gefilmd in de in bergen die de protagonisten thuis noemen. Een reis langs powdersurf locaties waar jij straks misschien wel je eerste meters maakt of je grenzen gaat verleggen.

Een teaser voor de powsurf crew die we hier op wepowder hebben, de vollledige film dropt in het najaar van 2021.

Voor wie niet zo lang kan wachten, er liggen hier demo boards dus zodra reizen weer toegestaan is neem ik toekomstige rijders graag mee voor hun eerste bindingloze bochten.

Met dank aan doodah, deeluxe, smith, nnmin en natuurlijk konvoi.

ieism

Reacties

Beginner
AnoukAuteur4 januari 2021 · 09:34

Ik ben in ieder geval al helemaal om! 😊

Warren Miller said it best: “If you don’t do it this year, you’ll be one year older when you do”
Beginner
Tim3Auteur4 januari 2021 · 10:01

Oooh zo nice :). Ben benieuwd of onze party-run shot de final cut gaat halen! :D

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Expert
tellie-GAuteur4 januari 2021 · 11:59

waar is M in deze film? die mag natuurlijk niet ontbreken!

(gravity) I fought the law but the law won...
Gevorderd
EmileHendrixAuteur4 januari 2021 · 12:28

Na een paar splitfests met wat eerste pogingen trekt het mij ook meer en meer als een leuk plan b op dumpdagen zonder buddies bij de hand. Lekker buiten spelen.

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Beginner
Tim3Auteur4 januari 2021 · 12:30

@@EmileHendrix; Maar mét buddies bij de hand is het wel nóg leuker toch ;)!

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Gevorderd
3zelAuteur4 januari 2021 · 12:30

Ik ben in ieder geval al helemaal om! 😊

Anouk op 4 jan 2021 09:34


@@anouk
Eigenlijk zijn de Ardennen nog helemaal niet zo gek om te snowsurfen…
Ik zag ook dat de hond er van genoten heeft… Leuk haar nog eens terug te zien!

knowledge is powder
Gevorderd
EmileHendrixAuteur4 januari 2021 · 12:34

Klopt @@Tim3 maar als ik de komende winter(s) eens een noboard, zou regelen, schept het hoe dan ook meer kansen op buitenspelen. Of buddies nou niet mee willen, op 1-, of 2 planken mee willen ;)

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Expert
ieismAuteur4 januari 2021 · 13:38

waar is M in deze film? die mag natuurlijk niet ontbreken!

tellie-G op 4 jan 2021 11:59

Ik geloof dat van bivio footage weg was door een gecrashde harddisk, maar van Sulzfluh was nog wel wat. Des te meer reden om nog een keer te gaan filmen ;)

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Beginner
Raymond Auteur4 januari 2021 · 15:28

Fun!

Raymond Witvoet
Beginner
Tim3Auteur4 januari 2021 · 17:21

@@ieism; wist niet dat er een harddisk gecrashd was, wat zonde! Daar zijn heel wat glimlachen en high-fives op band uit Bivio verloren gegaan ;). Al waren de condities bij Sulzfluh gelukkig niet zo heel slecht :).

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Beginner
Tim3Auteur4 januari 2021 · 17:23

Dubbelepost

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Expert
ieismAuteur4 januari 2021 · 19:30

We gaan gewoon weer nieuwe smiles en high fives maken Tim!

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
SportGillieproAuteur4 januari 2021 · 22:23

We gaan gewoon weer nieuwe smiles en high fives maken Tim!

ieism op 4 jan 2021 19:30


Ik volg deze post met heel veel interesse…

Live to ride, ride to live
Gevorderd
MarkieAuteur6 januari 2021 · 15:28

Hele fijne bezigheid! Je leert pas snowboarden zonder bindingen ;)
Door deze rare winter merk ik dat juist de locals in de bergen vaker naar een snowsurfer grijpen voor easy access hellingen. Helaas moet ik nog even wachten… hier een boardje dat op de post gaat naar een nieuwe verslaafde😬
https://cdn.wepowder.com/site/forum/14/9a4995b4201bf025cbba4107f8d7bb31_b6600e41_e42c_4ebe_a132_47e37d43df65.jpeg?width=800

DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-
Beginner
Tim3Auteur6 januari 2021 · 15:52

@@Markie; super vet! Prachtig boardje. Daar ga je plezier mee hebben. Hij heeft echt exact dezelfde shape en design als mijn Jones Mountain Surfer! Zelfs de beugels zijn t zelfde. Ben zelf als beginner best fan van die beugels! Blijf je er net ietsje langer op staan haha. Weet niet of je ze er op laat, maar had de mijne van @@Anouk overgenomen en die had heel slim iets van tapijt op de binnenkant van die beugels geplakt om de schoenen een beetje heel te houden… gratis tip ;).
@@ieism; Zeker! ;)

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Toerist
TezeAuteur7 januari 2021 · 06:59

@@tim3

@@Markie is Co-Owner van DRY powdersurfboards.

@iesm. Misschien moet ik er eindelijk eens aangelopen en hier eens een heuvel met sneeuw op gaan zoeken.

Vette beelden!

Beginner
Tim3Auteur7 januari 2021 · 08:48

Oh whoops… Nou compliment voor een prachtig board blijft! :). Mocht ie een keer ergens te testen zijn, sta ik er graag eens op!

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Gevorderd
MarkieAuteur8 januari 2021 · 00:04

Oh whoops… Nou compliment voor een prachtig board blijft! :). Mocht ie een keer ergens te testen zijn, sta ik er graag eens op!

Tim3 op 7 jan 2021 08:48


Hahah dank je wel hoor :) Deze shape gaan al jaren mee omdat het gewoon klopt, de base is full 3D zoals al onze boards dus wel wat anders dan de oude jones maar dat moet je maar een keer vergelijken. Anyway ik kan niet wachten op een toffe powsurfsessie… fingers crossed voor eind vd winter.

DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!