Dames freeride/tourski Atomic Vantage 95C complete set

• nebukadnezzar
    Expert
    nebukadnezzar op 2 januari 2021 · 20:19
    Het zijn Atomic Vantage 95C uit winter 2016/2017, met Tyrollia Adrenalin bindingen, bijbehorende harschijzers en een paar Coltex vellen. De harschijzers zijn er twee seizoenen geleden bijgekocht en de vellen zijn afgelopen seizoen voorzien van een verse plaklaag. Ik dacht zo 450 voor de hele set. Ik heb ze net langs MK gebracht voor een grote beurt zodat je gelijk een mooie start kan maken. Te bekijken en op te halen in Utrecht Overvecht, naast het station.

Met deze ski's heb ik mij vriendin in het freeriden en nu ook touren kunnen introduceren. Daarvoor had ze haar interesse in wintersport op de piste totaal verloren. Het is geen beginnersski, je moet al wel goed naar beneden kunnen komen. Mijn vriendin kon al redelijk skien en heeft zich hier mooi een paar seizoenen vanaf de eerste bochten naast de piste op kunnen ontwikkelen. Omdat wij nu steeds meer en vooral langer touren en iets minder freeriden heeft ze nu net een nieuw paar wat meer gevorderde/tour georienteerde skis gekocht. Al met al denk ik dat dit setje prima is om iemand enthousiast te maken voor het freeriden en dus zelfs al prima om daarna te gaan touren.

Groet, Joran.
    I just happen to have a split personality.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro