gezocht Wie kan me aan een splitboardset helpen (ca. 155-166, 70kg)?

• Femke R.
    Femke R. op 3 januari 2021 · 22:12
    Hoi,
    Ik zoek een splitboard-set om te huren van 16-27 maart, of een tweedehandsset om te kopen. Heb je een set die je zou willen verhuren aan me? Of heb/weet je een tweedehands set te koop?
    Het board zal ongeveer 155-160 (65 kg + bagage) moeten zijn voor mij. Merk maakt niet zoveel uit, maar ik hoor goeie verhalen over de Jones Solution.

Alvast bedankt!
    Groeten Femke
    Amsterdam
  • ieism
    Tourist
    ieism op 4 januari 2021 · 08:59
    @Tellie-G heeft vast wel wat beschikbaar.
    splitfest.nl
  • Poedertijn
    Advanced
    Poedertijn op 4 januari 2021 · 14:14
    Ik heb een Jones Hovercraft split 160, is wel alleen board zonder skins en set-up. Hij is goed gebruikt met flink wat gebruikssporen, maar mag weg voor 100,-. Wellicht fijn board om mee te starten. De laatste keer dat ik er op reed was ik weer blij verrast hoe lekker het board reed.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • victorvaneerd
    Advanced
    victorvaneerd op 4 januari 2021 · 21:38
    Ik heb een reserve set liggen die alleen maar stof aan het vangen is ipv poeder.

Borealis viking split 157 incl. Voile interface + crampons, vellen en telescoopstokken (vrij simpele).

https://www.splitboarding.eu/en/splitboard/splitboards/borealis-viking...

Op de Voile interface kun je eigen bindingen monteren. Gewoon bindingen die je op een solid gebruikt. Dit maakt het wel iets zwaarder maar dat is goed voor de conditie 😉. Je kunt eventueel zelf nog een set Spark R&D bindingen regelen die passen ook op het board.

Stuur maar een pb als het wat voor je is dan kunnen we de huur of eventueel koop bespreken.
    Earn your turns!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro