Mammut Ride 30L RAS 2.0 met carbon cartridge

• Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 2 februari 2021 · 19:55
    Te koop: Mammut Ride 30L RAS 2.0 airbag, gebruiksklaar met carbon cartridge. Prijs €300

Gebruikte, maar in goede staat verkerende airbag van Mammut. De airbag is uitneembaar zodat je de tas ook zonder airbag kunt gebruiken. Bijvoorbeeld bij een meerdaagse toer of in de zomer. De zak is 30 liter dus naast de airbag nog voldoende ruimte voor je spullen. De zak heeft een apart compartiment voor je safety gear.

De tas heeft gebruikssporen die je mag verwachten na een aantal weken gebruik. Er zit een klein gaatje en wat sneetjes in de buitenkant van het dragen van skies op de rugzak. Het gaatje zit in het safety compartiment en niet in het hoofdcompartiment. Ik denk dat het redelijk goed te repareren is maar ik heb nooit de moeite genomen. Zie ook de foto. Verder mist het touwtje van de rits van het brillenvak.

De airbag is nog nooit getrokken. Het mechanisme om de airbag te trekken heb ik ieder seizoen getest en werkt voor de volle 100%. De cartridge is ook in orde. Je kunt de tas dus zo gebruiken!

Afhalen en passen kan in Haarlem. Verzenden kan ook. De kosten zijn dan voor de koper.

Kenmerken:

- Volume 30 Liter
    - Gewicht ledig: 1550 gram met R.A.S. 2400 gram
    - Compatibel met Removable Airbag System R.A.S. 2.0
    - Beenlus (veiligheid)
    - 2-laags, high-density EVA rug padding
    - Voorvak voor backcountry uitrusting (schep en sonde)
    - Diagonaal ski draagsysteem
    - Snowboard draagsysteem
    - Rits aan binnenzijde met sleutelhanger en reset tool
    - Gevoerde goggle fleece zak
    - Hydratatie systeem compatibel
    - Inclusief instructies

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro