Splitboarden in de Dolomieten (Film)

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 15 maart 2021 路 01:14
    Koen en Aileen vertoeven al sinds December in hun kampeerwagen in de Dolomieten. Ze splitboarden elke dag de berg op en snowboarden naar beneden. Dit is het portret dat ik van hen maakte. Of hoe een pandemie ook voor vertraging en creativiteit zorgt.

• popski
    Advanced
    popski op 15 maart 2021 路 15:05
    Heerlijk 馃榾
  • Bedde
    Tourist
    Bedde op 16 maart 2021 路 15:53
    Prachtig 馃槏
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 maart 2021 路 13:38
    Gaaf! 馃槂
  • MIG
    Beginner
    MIG op 17 maart 2021 路 16:15
    Man man wat mis ik dit. Ik haat Corona.
    Zalige kortfilm!
  • Slim
    Beginner
    Slim op 17 maart 2021 路 22:16
    Wat een mooie film!
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 18 maart 2021 路 18:32
    Jullie positieve en warme reacties betekenen heel veel.
    Dank!
  • Medicine
    Beginner
    Medicine op 19 maart 2021 路 07:24
    Prachtige beelden en wat een heerlijke muziek. Echt heel mooi gefilmd ook, je hoeft maar een paar snowboard beelden te zien en je weet dat ze een heerlijke winter hebben gehad.
  • MTV
    Beginner
    MTV op 19 maart 2021 路 08:45
    O wat mooi... Ik werd even naar een andere plaats en tijd geteleporteerd. Ergens tussen een droom en werkelijkheid. Knap van de hele crew en muzikanten.
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 19 maart 2021 路 11:31
    Wat. Heer. Lijk.
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 23 maart 2021 路 11:52
    O wat mooi... Ik werd even naar een andere plaats en tijd geteleporteerd. Ergens tussen een droom en werkelijkheid. Knap van de hele crew en muzikanten.MTV op 19 mrt 2021 08:45
    Dankjewel @MTV die hele crew was gewoon ikzelf maar ik geef het door 馃槈 ook aan de muzikanten trouwens.

...je hoeft maar een paar snowboard beelden te zien en je weet dat ze een heerlijke winter hebben gehad. Medicine op 19 mrt 2021 07:24
    Dat was inderdaad het idee, er waren nog meer beelden maar het verhaal primeerde in dit geval. Ze zitten er trouwens nog steeds en zijn nog steeds aan het genieten. Ik zal eens vragen aan hoeveel Mt. Everests ze ondertussen zitten 馃槈
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 24 maart 2021 路 08:12
    Lekker opstarten zo 馃槂 niet eens het gevoel dat ik hier naar het scherm aan het turen was...
    sneeuw!!!!
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 27 maart 2021 路 11:59
    Mooooi !!
    Never a last run..

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro