Tignes 20-21 video

• Arnie777
    Advanced
    Arnie777 op 27 september 2021 · 14:29
    Eindelijk eens tijd gehad om wat in elkaar te zetten! Dit zijn de mooiste beelden van afgelopen seizoen. Ik had het geluk dat, ondanks Covid, ik toch richting Frankrijk mocht reizen afgelopen seizoen, met de hoop dat ergens in Januari de liften zouden gaan draaien. Dit is natuurlijk niet gelukt, maar wat volgde was een fantastisch touring seizoen. Heel veel meters gemaakt en toch wat mooie lijntjes mogen skien! Hopelijk geniet je er een beetje van en brengt het de stoke voor aankomend seizoen weer wat hoger! Want ik heb er wel weer zin in!

Freeride = Life
  • Slim
    Beginner
    Slim op 27 september 2021 · 16:55
    @Arnie777 , wat moet dat een rare gewaarwording zijn geweest, een heel seizoen de liften niet draaien. Hoe voelde dat? Ik zie een terrain park met veel mesne, iedereen omhoog lopen? En ook verder veel mensen zien toeren op de gesloten skigebieden?
  • Arnie777
    Advanced
    Arnie777 op 27 september 2021 · 17:19
    @Slim Tijdens de franse voorjaarsvakantie had Tignes inderdaad een klein park. Er was geen lift dus alles was gewoon omhoog lopen. Vreemd was het wel, touren in een gesloten gebied. Er relatief veel mensen die voor het eerste op een geprepareerde piste omhoog gingen. Er waren inderdaad een paar pistes geprepareerd ondanks dat de liften niet draaiden. Wel heerlijk, op veel afdalingen waar het normaal stressen is kan je dagen na een dump gewoon verse lijnen zetten, je moet er alleen iets meer voor doen
    Freeride = Life
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 september 2021 · 17:21
    Lekker hoor. Krijg wel heel veel zin in het seizoen zo. Laat maar komen!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Bedde
    Tourist
    Bedde op 27 september 2021 · 21:19
    Mooi! Instant zin!!!
    🤘
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 27 september 2021 · 21:29
    Lekker bezig! Komend seizoen weer Tignes?
  • MTV
    Beginner
    MTV op 28 september 2021 · 03:46
    No guts, no glory! Lekker, bedankt.
  • tjs
    Beginner
    tjs op 28 september 2021 · 11:41
    thanks for sharing! mooi filmpje.
  • Coski
    Beginner
    Coski op 28 september 2021 · 18:28
    Prachtig!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 28 september 2021 · 23:51
    Diverse lijnen, leuke beelden en de muziek zet me ook aan het denken. Mooi gedaan man! 👍
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 29 september 2021 · 13:33
    Wow, super gaaf, en heel moedig!!
    powpowwowjippiajippieee
  • Balboa
    Tourist
    Balboa op 10 oktober 2021 · 17:54
    Vet filmpje! En ook dat niet alles in 1 keer lukt 😉
  • ERES
    Advanced
    ERES op 11 oktober 2021 · 17:03
    Aan ballen geen gebrek. Lekker!
    bericht aangepast door ERES op 11 okt 2021 17:03 (2% bewerkt)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro