gezocht skiset voor onder thulekar

• Nikk
    Advanced
    Nikk op 10 oktober 2021 · 10:15
    Hoi heeft er iemand zo'n skiset voor onder een thule kar liggen? het lijkt met gezellig wat kleine (toerski)wandelingetjes te kunnen maken met onze inimini. Ik hoor het graag. te leen te huur te koop, allemaal best
  • Mars
    Tourist
  • Rogier
    Expert
    Rogier op 13 oktober 2021 · 11:55
    Mocht je rond Briançon gaan toeren kun je het hier lenen. Vanaf volgend seizoen te koop 😃
  • Nikk
    Advanced
    Nikk op 19 oktober 2021 · 15:27
    tx mensen! Rogier ik hoor het graag als je de kar + skies weg doet! ik ben zeker geïnteresseerd. Ik ben er inmiddels achter dat de skietjes niet onder onze kar passen 😞 toch maar kijken of we hem ergens kunnen huren/lenen in de Dolomieten..
  • Slim
    Beginner
    Slim op 20 oktober 2021 · 01:59
    Oef, wat heb ik goede/slechte herinneringen aan die kar.
    Ik heb zeker met mijn oudste in dat ding veel km gelanglauft toen ze klein was. Zelfs de kleinste en flauwste heuveltjes werden steile klimmen.
    Maar, ik was wel lekker buiten en werd super sterk, ook al woonden we toen in een vrij vlak gebied. 😉
  • Slim
    Beginner
    Slim op 20 oktober 2021 · 02:02
    Nog een idee voor mensen met echte baby’s:
    Ik stopte een de sensor van een buitenthermometer (met draad, die sensor is heel klein) in haar sokje om in de gaten te houden of haar tenen niet te koud werden.

Als het eenmaal peuters zijn is dat allemaal wat minder kritisch, maar mijn dochters zijn in de herfst geboren, dus die waren de eerste winter nog echt klein, en dan koelen die handen en voeten gauw af, en ze kunnen het niet vertellen.
  • arra
    Tourist
    arra op 16 februari 2022 · 21:44
    Hoi Nikk,
    Mocht je dit nog lezen. Ik heb zo’n set thuis liggen voor de wat oudere thule/chariot fietskarren.
    Je gaf aan dat hij niet onder jullie kar past maar misschien het oudere model wel? Afijn mocht je meer info willen laat maar weten.
    Advertentie staat ook op marktplaats sinds vandaag en daardoor kwam ik dit tegen😃
  • arra
    Tourist
    arra op 16 februari 2022 · 21:44
    Hoi Nikk,
    Mocht je dit nog lezen. Ik heb zo’n set thuis liggen voor de wat oudere thule/chariot fietskarren.
    Je gaf aan dat hij niet onder jullie kar past maar misschien het oudere model wel? Afijn mocht je meer info willen laat maar weten.
    Advertentie staat ook op marktplaats sinds vandaag en daardoor kwam ik dit tegen😃
  • Sjaan
    Sjaan op 18 februari 2022 · 10:42
    Hoi lieve mensen,
    Ik zag dit gesprek voorbij komen. Ook ik heb een thule ski set nodig. Liefst te leen/huur als dat kan. Mochten jullie iets hebben hoor ik het graag! Groetjes Sjaan
  • ErikDutch
    Beginner
    ErikDutch op 18 februari 2022 · 16:38
    Beetje creatief mijn dochter had 27 jaar geleden onder de kinderwagen paar beugels op een paar oudere skies schroeven
  • Stef vc
    Stef vc op 30 juli 2022 · 19:51
    @ Rogier
    Wij hebben het ook geprobeerd (zonder kind)
    En naar boven stappen op een vlakke helling was geen probleem. Met een kleine tegenhelling gleed de kar altijd naar opzij.
    En afdalen was minder een succes. Korte bochten maken lukte ons niet zonder dat de kar hard begon te slingeren of zelfs kantelde. welke tips kan je ons hierover geven? Heb ook zitten denken maar is mss overdreven of het niet beter zou zijn ook een stel vellen op maat maken en er onder hangen. Maar dat deden jullie niet?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro