Freeride Film Festival gaat niet door...

• Dio
    Advanced
    Dio op 10 november 2021 · 20:03
    Moet je ook komen als je geen zin hebt?
    Roelaano op 29 okt 2021 01:19

Ja.
    Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 10 november 2021 · 20:52
    @willem2k Versatile met oa Victor de Le Rue is ook binnen. Als je nog andere suggesties hebt dan hoor ik het graag!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 10 november 2021 · 22:11
    @Arjen Klinkt goed! Zelf geen suggesties helaas. Heb de trailers/releases totaal niet gevolgd dit jaar… Maar misschien anderen wel?
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 11 november 2021 · 05:45
    Deze misschien van Thomas Delfino...?

bericht aangepast door SportGillie op 11 nov 2021 05:46
    Live to ride, ride to live
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 12 november 2021 · 17:20
    En deze:

bericht aangepast door pulverdude op 12 nov 2021 17:24 (5% bewerkt)
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 17 november 2021 · 18:34
    Even een korte update: de puzzel werd alleen nog maar groter naar aanleiding van de maatregelen die afgelopen vrijdag verteld werden, maar na overleg met Tuschinski hebben we de call gemaakt dat het door kan gaan. Wel in een wat aangepaste vorm, zodra dat helemaal helder is horen jullie het uiteraard.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 18 november 2021 · 11:01
    Als iedereen gewoon zn poedersnorkel opzet is er niks aan de hand toch? Daar kan geen mondkapje tegenop...
    Goed, het is ff wennen met bierdrinken. Maar een beetje freerider draait ook daar zn hand niet voor om toch? Een trechtertje doet wonderen.
    bericht aangepast door Willem2k op 18 nov 2021 11:06 (7% bewerkt)
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 18 november 2021 · 14:07
    Wel balen dat er dan niet meer volstrekt willekeurig van het balkon ge-abseild kan worden. De offers die we moeten brengen... 😉
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 23 november 2021 · 10:18
    Okay, nou de maatregelen die we hebben moeten nemen zijn helder (toegevoegd aan het artikel). Met dank aan Tuschinski voor het meedenken. Zij vinden het FFF zo'n tof evenement dat ze graag naar oplossingen met ons hebben gezocht. Dus het wordt anders dan anders, maar niet minder gezellig.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 23 november 2021 · 14:22
    Door technische voorbereiding van het FFF al aardig wat films meegekeken, maar er zitten echt weer een paar pareltjes tussen zeg! Partie is tot nu toe favoriet, maar ik denk dat ik wat bevooroordeeld ben als snowboarder 😉 Wordt tof op het grote doek!
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 november 2021 · 15:55
    @Rene

Dan ga je heel snel mee een keer snowsurfen lijkt me, je kan me altijd een berichtje sturen om een Konvoi te lenen of mee te gaan.
    splitfest.nl
  • Rene
    Beginner
    Rene op 23 november 2021 · 18:11
    Het jeukt enorm @ieism , had eerlijk gezegd wel verwacht dat jij ondertussen ook al een glansrol in deze film zou krijgen. Volgend jaar op het witte doek bij FFF? 😉
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 24 november 2021 · 08:57
    @Rene; Als de filmrollen van een van de powsurf-fests niet verloren waren gegaan was dat wel t geval 😉. Tenminste, zo had ik t begrepen. Tenzij dat gewoon een minder pijnlijke manier was om te zeggen dat 'we de final edit niet hebben gehaald'? 😀 Edit: Trouwens, als ik de sneak peek op Vimeo mag geloven zie ik ons toch..
    bericht aangepast door Tim3 op 24 nov 2021 09:24 (1% bewerkt)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • ieism
    Tourist
    ieism op 24 november 2021 · 10:15
    Haha, ja vooral mijn dochter hebben ze vrij veel gefilmd. Maar ze waren heel veel kwijt door een technisch mankement.
    Relatief gezien doen we het als Nederlanders vrij goed, we hebben best een leuk groepje bij elkaar en ieder jaar doen we wel een event of weekend waar bindingen verboden zijn..

Persoonlijk sta ik liever in de sneeuw dan op film, dus het maakt mij niet zo veel uit...

Heb de film zelf nog niet eens gezien, dus ik laat me verrassen. Heel veel zin in.
    splitfest.nl
  • Alec
    Advanced
    Alec op 24 november 2021 · 17:34
    Komt er nog een Belgische editie ook? Of is dat in deze tijd echt niet te doen? 🤞
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 24 november 2021 · 18:09
    @Alec Helaas niet, ik ben al blij als Tuschinski door kan gaan 😃
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 26 november 2021 · 16:21
    Nou, het is nog even afwachten wat het finale oordeel van de heren in Den Haag vanavond gaat zijn, maar het ziet er helaas niet goed uit...
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 26 november 2021 · 17:03
    noooo
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 26 november 2021 · 17:05
    🥺
    Zou het in de middag mogelijk zijn?
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • ieism
    Tourist
    ieism op 26 november 2021 · 17:43
    Leuk is het niet, maar de stress van kiezen tussen films kijken of poeder rijden is wel een stuk minder als het niet door kan gaan. 😃

splitfest.nl
  • Jeroen123456789
    Beginner
    Jeroen123456789 op 26 november 2021 · 19:08
    Kunnen we wellicht om 05u beginnen zodat we ruim op tijd om 17u klaar zijn…?
    We horen het wel..
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 26 november 2021 · 19:24
    %$^#&zooi...
  • EmielRense
    Advanced
    EmielRense op 26 november 2021 · 19:26
    Jammer! Dank in ieder geval voor de energie die erin gestopt is om het te organiseren.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 26 november 2021 · 19:30
    😞! Maar hulde voor de poging en inzet inderdaad!!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • MTV
    Beginner
    MTV op 26 november 2021 · 19:46
    Balen Arjen. Veel dank voor alle energie die jij en anderen erin hebben gestopt. Er is maar één remedie: zo snel mogelijk met je neus in de poeder.
  • Jeroen123456789
    Beginner
    Jeroen123456789 op 26 november 2021 · 20:10
    Heel erg spijtig maar het is niet anders. Dan maar een keer extra naar de poeder voor een eigen fillum 🏂
  • popski
    Advanced
    popski op 26 november 2021 · 21:10
    Dat is inderdaad balen Arjen.
    Hopelijk krijg jullie de inspanningen gecompenseerd met dikke poederdagen.
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 27 november 2021 · 07:27
    Balen voor iedereen hier op WP, maar met name voor de organisatie die hier weer heel wat werk in had zitten...
    Hopelijk volgend jaar weer
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 27 november 2021 · 08:46
    Heel erg jammer dat het niet door gaat!
    Arjen en alle andere betrokkenen, dank voor jullie energie en proberen het toch door te laten gaan!
    Skiing is Freedom!
  • Flip
    Beginner
    Flip op 27 november 2021 · 09:19
    Jammer! Dank voor het organiseren

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro