TE KOOP: DPS Wailer 112 RP Hybrid en DPS Lotus 120 Spoon met Dynafit Beast

• Lebierski
    Tourist
    Lebierski op 20 november 2021 · 14:34
    Ik neem afscheid van mijn DPS Wailer 112 RP Hybrids (190 cm) en mijn DPS Lotus 120 Spoons (189 cm). Allebei met Dynafit Beast 16 pinbindingen gemonteerd op 314 mm BSL.

De 112 RP's zijn van de eerste generatie van deze baanbrekende ski's. Ze zijn extreem veelzijdig - van carven op de piste tot diepe poeder - het gaat allemaal met het grootste gemak en een grote glimlach op je gezicht. Ze zijn zeker niet nieuw meer - ik heb er een heel aantal weken op geskied, maar ze skiën nog prima. De Beasts zijn er ongeveer drie jaar geleden op gemonteerd (eerst zaten er Look Pivot 14's op).

De Lotus 120's zijn echte high-end poederski's pur sang. Waanzinnig lekker als er veel sneeuw ligt. Hier heb ik in totaal niet veel meer dan 14 dagen op geskied. Ze zijn dan ook nog in heel goede conditie. De ski's zijn eerder gemonteerd geweest met Tyrolia Adrenalins.

Ze kunnen apart of samen weg. Doe een leuk bod!

• joostfrakking
    Advanced
    joostfrakking op 23 november 2021 · 12:24
    heb interesse als vervanging voor mijn oude salomon czar's. twijfel tussen beiden maar neig naar de lotus.
    paar vragen:
    - heb je er ook vellen bij?
    - en waar denk je aan qua prijzen?
    - hoe de binding nu geboord is hoeveel ruimte is er voor verstellen in de achterbak?
    - als ik ze wou willen bekijken waar zou dat kunnen?
    jf
  • Lebierski
    Tourist
    Lebierski op 23 november 2021 · 20:22
    heb interesse als vervanging voor mijn oude salomon czar's. twijfel tussen beiden maar neig naar de lotus.
    paar vragen:
    - heb je er ook vellen bij?
    - en waar denk je aan qua prijzen?
    - hoe de binding nu geboord is hoeveel ruimte is er voor verstellen in de achterbak?
    - als ik ze wou willen bekijken waar zou dat kunnen? joostfrakking op 23 nov 2021 12:24

Sorry, de vellen houd ik zelf. Die ga ik gebruiken op mijn nieuwe ski's.
    Qua prijzen hoop ik eigenlijk wel minimaal EUR 125 voor de 112 RP's en EUR 275 voor de Lotussen (Loti?) te krijgen.
    De achterbak valt nog behoorlijk ver te stellen. Ik heb het niet helemaal zo ver uitgeprobeerd, maar als ik naar de schroef kijk denk ze op allebei nog minmaal 2 cm naar achter kunnen en vast ook nog wel minimaal een cm naar voren. Mocht het erom spannen, wil ik het wel even precies uitproberen. Ik woon ten westen van Haarlem.
    bericht aangepast door Lebierski op 23 nov 2021 20:23
  • joostfrakking
    Advanced
    joostfrakking op 23 november 2021 · 20:30
    Kom graag kijken.past van het weekend?
    jf
  • Lebierski
    Tourist
    Lebierski op 23 november 2021 · 21:10
    Kom graag kijken.past van het weekend?joostfrakking op 23 nov 2021 20:30 PM gestuurd.
  • Lebierski
    Tourist
    Lebierski op 28 november 2021 · 14:34
    VERKOCHT!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro