Volkl Kendo 177 Freeride Ski’s

• Wouter123
    Wouter123 op 23 november 2021 · 14:37
    Dag allemaal! Volkl Kendo 177 cm in de aanbieding, in zeer goede staat en incl. Tyrolia (branded als Elan in dit geval) Attack 13 bindingen en stoppers. Deze ski’s heb ik in een enthousiaste bui via dit forum aangeschaft, een maand of 2 geleden. Zelf niet één keer gebruikt, maar gezien beoogd gebruiksdoel lijkt het niet de juiste ski voor mij dus ik zet ze weer in de markt.

Met korting! Voor 275,- gekocht maar ik heb niet zo veel geduld dus te koop voor 225,-

De Volkl Kendo ski’s - net niet bekroond -schijnen perfect te zijn voor wie overal naar beneden wil en niet van plan is om dit op een gemoedelijk tempo te doen.

Is het wat voor jou? Laat het weten. Op te halen in Woerden (grens Utrecht/Zuid-Holland), al ben ik uiteraard ook bereid ze te verzenden.

Met bindingen: 225,-
    Zonder bindingen: 200,-

Hieronder de link naar de oorspronkelijke advertentie, met dank aan Cheizz voor de overzichtelijke beschrijving van de ski’s!

En hier links naar een review en een reclame filmpje:

• Wouter123
    Wouter123 op 24 november 2021 · 08:49
    Vergeten erbij te zetten, de originele advertentie —> https://wepowder.com/nl/forum/topic/281027
  • Wouter123
    Wouter123 op 27 november 2021 · 21:36
    Ter info: deze ski’s zijn (wederom) verkocht en gaan dinsdag naar hun nieuwe baasje. Mede dankzij dit forum, dus bedankt WePowder!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro