Toerskien in Kreta, artikel in de NYT

• Slim
    Beginner
    Slim op 7 januari 2022 · 13:41
    In de NYT een artikel over toerskien op Kreta, volgens het artikel de beste voorjaars firn ter wereld:

https://www.nytimes.com/2022/01/04/travel/crete-greece-skiing.html...

• Kapitijmen
    Advanced
    Kapitijmen op 7 januari 2022 · 14:13
    Klinkt gaaf! Ik speel al langer met t idee voor een toerskireis in de middellandse zee regio (Turkije, Marokko, Albanië), maar deze is nog niet eerder op m’n radar gekomen, gaat zeker op t lijstje.

Heeft iemand hier toevallig al eens een bezoekje gebracht aan de Griekse bergen?
  • Slim
    Beginner
    Slim op 7 januari 2022 · 16:38
    Wat mij vooral verbaasde, was niet zozeer dat je er KON skiën, maar dat het, in ieder geval volgens de mensen in dit artikel, zelfs een van de beste voorjaar bestemmingen is.
  • Slim
    Beginner
    Slim op 9 januari 2022 · 14:24
    Mocht je op een Paywall stuiten bij de NY Times, en het artikel niet kunnen lezen, laat het dan even weten, dan stuur ik je een link
  • lepper
    Beginner
    lepper op 10 januari 2022 · 11:50
    Mocht je op een Paywall stuiten bij de NY Times, en het artikel niet kunnen lezen, laat het dan even weten, dan stuur ik je een linkSlim op 9 jan 2022 14:24

graag 😃
    Forum Dreamboat or Lib Tech Travis Rice Pro
  • Slim
    Beginner
    Slim op 10 januari 2022 · 13:48
  • lepper
    Beginner
    lepper op 10 januari 2022 · 23:55
    Heel vet
    Forum Dreamboat or Lib Tech Travis Rice Pro
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 11 januari 2022 · 10:02
    nice! thanks voor de share!

ik ben in 2017 met Guy een aantal dagen naar Griekenland geweest om te freeriden, nog steeds een top 10 trip.

https://wepowder.com/nl/forum/topic/238978

als je het leuk vind vertellen we er ook wat over in de laatste poederpraat. Ik heb wel wat dingen gelezen over Kreta (dynafit heeft er ooit een riders camp gedaan geloof ik), maar verder zelf alleen ervaring met de kust in een ver ver verleden.
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 11 januari 2022 · 11:47
    nice! thanks voor de share!

ik ben in 2017 met Guy een aantal dagen naar Griekenland geweest om te freeriden, nog steeds een top 10 trip.

https://wepowder.com/nl/forum/topic/238978

als je het leuk vind vertellen we er ook wat over in de laatste poederpraat. Ik heb wel wat dingen gelezen over Kreta (dynafit heeft er ooit een riders camp gedaan geloof ik), maar verder zelf alleen ervaring met de kust in een ver ver verleden.Vinnie op 11 jan 2022 10:02

Sharing is caring. Altijd leuk om te horen Vinnie. Net als deze post. Lang geleden op vakantie geweest op Kreta. Auto gehuurd en lekker rondgereden. Vanaf Stalis dwars over het eiland gereden naar onder andere Ierapetra. Schitterende natuur en berglandschap. Begin jaren 2000 ongeveer. Toen sprak ik al een local die vertelde over de wintersport op Kreta. Is me altijd bijgebleven. Misschien maar iets mee gaan doen
    Live to ride, ride to live
  • Kabouter Plofzak
    Advanced
    Kabouter Plofzak op 11 januari 2022 · 17:17
    Stond ooit op het lijstje. Het is best een aardige bergkam waar je wat topjes kan pakken. Helaas net iets te koud aan zee om mijn vrouw mee te krijgen in de winter, en eigenlijk net te weinig om echt een trip er van te maken.
    Syrie stond ook ooit op mijn lijstje, maar dat lijkt echt niet te gaan gebeuren.
    Een andere dwarsstraat is Noord Korea. Genoeg bergen, maar de vraag is of je de vrijheid krijgt om zomaar ergens naar boven te lopen.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 24 januari 2022 · 14:58 Snowboarding without friends is not snowboarding.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro