Ardense poeder

• popski
    Advanced
    popski op 9 januari 2022 · 20:04
    Het is duidelijk gemakkelijker om wat vrienden voor een toerdagje naar de Ardennen mee te krijgen. Zoals Ellen en Bedde.
    Aangezien ik niet zo zeker was van voldoende sneeuw hebben we de mountainbikes ook maar meegenomen.
    Happy faces dankzij net voldoende sneeuw en enkele leuke afdalingen. Het werd nog leuker toen er nog een Wepowder aanhanger opdook die mij herkende aan mijn stokoude jasje van mijn Ardennen filmpjes op Wepowder.
    Jammer, maar niet lang erna minder happy wanneer we vriendelijk verzocht werden om de piste te verlaten. Ze hadden schrik dat we het beetje sneeuw zouden verknoeien. Ze zijn daar helaas nog geen Wepowder fans.
    Dan maar ons evenwicht nog wat getest op de mountainbike door de Hoge Venen.

• Bedde
    Tourist
    Bedde op 9 januari 2022 · 20:15
    Topdag!
  • Dominique80
    Beginner
    Dominique80 op 9 januari 2022 · 23:06
    Ik was die WePowder aanhanger! Leuk jullie allemaal te ontmoeten! Ik ben vandaag met mijn vriendin in de buurt gaan wandelen, de piste is niet open geweest, enkel voor te sleeen! Ik ga morgenochtend nog even terug!
    https://soundcloud.com/madloch
  • popski
    Advanced
    popski op 10 januari 2022 · 08:28
    Ik was die WePowder aanhanger! Leuk jullie allemaal te ontmoeten! Ik ben vandaag met mijn vriendin in de buurt gaan wandelen, de piste is niet open geweest, enkel voor te sleeen! Ik ga morgenochtend nog even terug!Dominique80 op 9 jan 2022 23:06aangename kennismaking Dominique😊

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro