Vreemde lus in Scott Airbag pack

• Slim
    Beginner
    Slim op 28 januari 2022 · 13:57
    Weet iemand waar deze verstevigde lus aan de binnenkant van het hoofdvak van de Scott Patrol Airbag Rugzak voor dient?

• Bedde
    Tourist
    Bedde op 28 januari 2022 · 19:03
    Voor een fles of thermos op zen plaats te houden.
  • Slim
    Beginner
    Slim op 28 januari 2022 · 22:21
    Bedankt @Bedde, dat was ook wat iemand op een ander forum zei. Voor hem werkte het wel. Het leek mij niet dat het daar voor was, want het zit zo good, bijna in het bovenste hoekje van de tas, maar ja.
    Mijn Osprey ski rugzak heeft daar een echt vak voor dat werkt wat beter. Maar met mijn vorige rugzak had ik niets, en nooit een probleem met een rond vliegende fles. De rugzak zit zo vol, dat die fles toch nergens heen kan.
    Ik zal het een paar keer proberen, en dan komt de schaar.
  • mitely
    Expert
    mitely op 9 februari 2022 · 20:23
    Hallo Slim,
    Aan de lus kan je ook je expressen hangen, IJsschroeven, Kleine Seilrolle aan hangen. Of andere kleine Equipment ...
    (wat je ook zelf zegt voor een fles niet zo optimaal, of niet noodzakelijk.)
    salut
    milo
    Mitely
  • ieism
    Tourist
    ieism op 9 februari 2022 · 21:30
    Leuk bedacht allemaal, maar iedereen die ooit met Splitfest mee was weet dat dit een champagne lus is.
    splitfest.nl
  • Slim
    Beginner
    Slim op 11 februari 2022 · 04:15
    Hallo Slim,
    Aan de lus kan je ook je expressen hangen, IJsschroeven, Kleine Seilrolle aan hangen. Of andere kleine Equipment ...
    (wat je ook zelf zegt voor een fles niet zo optimaal, of niet noodzakelijk.)
    salut
    milomitely op 9 feb 2022 20:23

Ja, dat zou kunnen. Is dat handig? Ik heb nog nooit een rugzak gehad met die feature. Klimmateriaal zoals jij noemt doe ik meestal in een zakje, dan haakt het ook niet overal aan vast als je je jas uit de rugzak trekt.
    Maar ik houd me in, en knip hem nog niet af, tot ik hem een paar keer gebruikt heb.

@Ieism heeft denk ik gelijk, en dan met zo’n fles?

• Bedde
    Tourist
    Bedde op 11 februari 2022 · 19:25

@Ieism heeft denk ik gelijk, en dan met zo’n fles?

Slim op 11 feb 2022 04:15[/quote]

Ik zei het toch 😀😇 “een fles”

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro