gezocht GEZOCHT: Tourski's voor beginner

• mthdejager
    mthdejager op 20 februari 2022 · 10:18
    Hallo,

Ik ben op zoek naar toerski's. Ik wil beginnen op pistes met een Thule kinderwagen achter me.
    Gaat met normale ski bindingen.
  • mthdejager
    mthdejager op 20 februari 2022 · 10:31
    Ik ben zelf 1.85 m en m'n schoenen zijn maat 30.5
  • Flant
    Advanced
    Flant op 20 februari 2022 · 13:14
    Wat bedoel je met normale ski bindingen? Frame? Of zoek je ski’s voor de kinderwagen?
  • mthdejager
    mthdejager op 20 februari 2022 · 17:44
    Wat bedoel je met normale ski bindingen? Frame? Of zoek je ski’s voor de kinderwagen?Flant op 20 feb 2022 13:14

Nee de ski set van Thule heb ik al.

Omdat ik simpel op groene pisten wil tourskien (om te kijken hoe ik het vind) zou ik onder mijn normale skischoenen, tourskien willen binden. Om het budget laag te houden
  • dick
    Advanced
    dick op 20 februari 2022 · 21:45
    Ik wil beginnen op pistes met een Thule kinderwagen achter me.
    Gaat met normale ski bindingen.mthdejager op 20 feb 2022 10:18

Help me even, wat wil je met die kinderwagen doen op de groene piste? Mijn advies: laat die kleine lekker thuis bij moeder of oma.
    Mijn advies om te beginnen met tourskien: huur gewoon lokaal het materiaal voor een halve of hele dag. Klooien met normale skischoenen zou ik niet doen. Bevalt het tourskien vraag dan de shop naar een gebruikt setje.
    --
  • Slim
    Beginner
    Slim op 21 februari 2022 · 05:16
    Ik heb veel gelanglauft met zo’n kar, en kan beamen, daar wil je niet mee op een ski piste. Als het een beetje ijzig is heeft hij geen enkele grip, en zwabbert dus naar de buitenbocht. Super leuk op een enkel bocht je op de loipe, maar ik zou er geen ski piste mee afdalen (of de hele weg in de ploeg, zoals de pistiers, maar ja, de lol daarvan..)

Afgezien daarvan, zoek je dan dus iets met frame bindingen, zodat je er met je alpine schoenen in kunt?

Inderdaad zijn die goedkoper, en op de tweedehands markt ook goed vertegenwoordigd.

Het advies van huren is ook een goede. Dan heb je een veel beter idee.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro